Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Chadwick Boseman (1976-2020)

Startat av E, 29 augusti 2020 kl. 07:52:32

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Min kompis sa att han tyckte det var väldigt fult att man började diskutera i vem som skulle ta över rollen som Black Panther och att låta liket kallna sa han. Så ja det var ju förstås så och jag var ju tyvärr en av dem som undrade. En jag kunde tänka på var Denzel Washingtons son som spelade i Tenet men nja det går ju bra så länge man tänker det påminner bra om Boseman så mycket som möjligt. Nu blir det ju inte nån CGI vilket ju är skönt. Det bästa blir nog om dem hittar någon som känner att ja det här är ju verkligen inte ett jobb som någon skulle vilja göra egentligen men det gör jag mer än allt för att hedra Chadwick Boseman så mycket det går.  :D

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 13 december 2020 kl. 08:33:29
Min kompis sa att han tyckte det var väldigt fult att man började diskutera i vem som skulle ta över rollen som Black Panther och att låta liket kallna sa han. Så ja det var ju förstås så och jag var ju tyvärr en av dem som undrade. En jag kunde tänka på var Denzel Washingtons son som spelade i Tenet men nja det går ju bra så länge man tänker det påminner bra om Boseman så mycket som möjligt. Nu blir det ju inte nån CGI vilket ju är skönt. Det bästa blir nog om dem hittar någon som känner att ja det här är ju verkligen inte ett jobb som någon skulle vilja göra egentligen men det gör jag mer än allt för att hedra Chadwick Boseman så mycket det går.  :D

Du har väl hört att karaktären inte ska recastas heller?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Elios


Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 13 december 2020 kl. 17:51:47
Vad ska dem göra då?

Ja, karaktären, liksom skådespelaren, är numera död helt enkelt. Hur de nu ska visa det vet jag inte.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats