Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

The Princess and the Frog

Startat av fiyero, 21 maj 2008 kl. 00:46:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

fiyero

Är det bara jag som är sjukt pepp inför att disney ska göra fler handtecknade filmer?
The Princess and the Frog borde bli sjukt bra. Anika Noni Rose har en fantastisk röst.

Elios

Tänkte snart se The Princess and the Frog på engelskt tal. Ser fram emot att höra hela filmen med Anika Noni Rose och Bruno Campos i huvudrollerna. Men även Keith David, Oprah Winfrey och John Goodman i övriga roller. Speciellt Keith David som Dr. Facillier. Ska bli spännande att börja jämföra med originalet då jag aldrig har gjort det förr.
Tyvärr blev det inte fler handtecknade filmer för Disney. Nu har man helt gått över till animerat.
Saknat en hel del hur det här varit för med tecknade filmer.  :'(

Nu undrar ni säkert varför jag skrev i denna gamla tråden men det var för att jag scrollade förbi här och såg denna och ville då se denna i original version. Har sätt lite klipp osv från originalet men inte själva hela filmen.
Vet att det finns ett tidigare ämne om filmen men den är mer för svenska dubbningen och hittade inte den och så skrev jag här för här kan man mer tala om den på engelska. Som jag nu alltså snart tänkte se.  ;D