Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Jag väljer för säkerhetens skull att inte se avsnitten i live, och jag upptäckte att avsnittet är över två timmar långt, därför kommer jag att vänta med att se avsnittet tills imorgon.

Förresten så undrar jag; när blir det dags för avsnitten med;

- Jennie Jahns & Ole Ornered

- moder & dotter Pålsson

- Hasse Jonsson & Bjarne Heuser

- Josefina Hylén & Nicklas Berglund

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2022 kl. 22:18:03Jag väljer för säkerhetens skull att inte se avsnitten i live, och jag upptäckte att avsnittet är över två timmar långt, därför kommer jag att vänta med att se avsnittet tills imorgon.

Förresten så undrar jag; när blir det dags för avsnitten med;

- Jennie Jahns & Ole Ornered

- moder & dotter Pålsson

- Hasse Jonsson & Bjarne Heuser

- Josefina Hylén & Nicklas Berglund
Paret som är sist på din lista blir nästa avsnitt.

Sabelöga

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2022 kl. 22:37:34Paret som är sist på din lista blir nästa avsnitt.
Har vi någon lista över detta någonstans?
Houba !

Disneyfantasten

Hur går det med Josefina Hylén & Nicklas Berglund?

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 november 2022 kl. 21:29:11Hur går det med Josefina Hylén & Nicklas Berglund?
Har för att de spelade in deras avsnitt igår (fredag). 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 november 2022 kl. 23:26:12Har för att de spelade in deras avsnitt igår (fredag).

Men det verkar inte finnas på YouTube ännu, jag antar att det betyder att avsnittet håller på att klippas ihop?

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 november 2022 kl. 23:29:03Men det verkar inte finnas på YouTube ännu, jag antar att det betyder att avsnittet håller på att klippas ihop?
Ja, det tar ju sin tid att klippa och jag vet inte om de arbetar med det på helgen. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 november 2022 kl. 01:45:03Ja, det tar ju sin tid att klippa och jag vet inte om de arbetar med det på helgen.

Så kanske nästa vecka eller nästa månad?

Simon Axelsson

#293
Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 november 2022 kl. 09:26:37Så kanske nästa vecka eller nästa månad?
Nästa månad kommer nästa vecka, så oavsett blir det nästa månad. Förutsatt att avsnittet inte släpps innan torsdag.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Christian Hedlund

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

Jag vill säga att Nicklas Berglund  gjord ett jättebra jobb med att regisera Netflix filmen Scrooge: En julsaga :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  2 december 2022 kl. 17:46:42Jag vill säga att Nicklas Berglund  gjord ett jättebra jobb med att regisera Netflix filmen Scrooge: En julsaga :D
Ja, han nämner Scrooge: En julsaga själv i Röstskådespelarna.

A

Var det inte lite färre tittarfrågor i det här avsnittet än vad det brukar? Det var ju bara två och dessutom inte från Youtube så varför be om frågor där? Jättebra avsnitt annars

Disneyfantasten

Okej, såg avsnittet igår kväll, väl utfört.

Liksom med Tidermark-syskonen så är Nicklas Berglund och Josefina Hylén personer som började dubba "sent" (i det fallet på sena 2000-talet, medans Mikaela började mot mitten av 2000-talet, har för mig att Joakim började mycket senare), men de gör ett riktigt välutforskade dubbningsarbete!

Förresten, när blir det följandes tur;

- Jennie Jahns & Ole Ornered

- moder & dotter Pålsson

- Hasse Jonsson & Bjarne Heuser

Christian Hedlund

Citat från: A skrivet  2 december 2022 kl. 19:40:37Var det inte lite färre tittarfrågor i det här avsnittet än vad det brukar? Det var ju bara två och dessutom inte från Youtube så varför be om frågor där? Jättebra avsnitt annars
Jo, men det beror på att väldigt få ställde frågor och vi tar bara med frågor som vi inte själva ställer och som tillför något till showen.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com