Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Kändisar som aldrig dubbat men som borde göra det

Startat av E, 7 januari 2019 kl. 22:10:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 juli 2023 kl. 20:16:55Vad sa då Kiana i gårdagens avsnitt?
Jag vet inte vad hon sa för jag har inte sett det men hon sa i alla fall inte att hon har vunnit för hon kom ju på sjätteplats.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juli 2023 kl. 20:31:38Jag vet inte vad hon sa för jag har inte sett det men hon sa i alla fall inte att hon har vunnit för hon kom ju på sjätteplats.

Kolla då in det avsnittet själv på SVT Play och se om du kan hitta det.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 juli 2023 kl. 20:34:27Kolla då in det avsnittet själv på SVT Play och se om du kan hitta det.
När i avsnittet säger hon det då?

Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 juli 2023 kl. 20:50:22Jag minns inte riktigt faktiskt.
Det nämner precis innan den första serien att hon kom till final men inte att hon vann för det gjorde hon ju inte.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 juli 2023 kl. 21:00:57Det nämner precis innan den första serien att hon kom till final men inte att hon vann för det gjorde hon ju inte.

Då missuppfattade jag saken med det där med final, det är lätt att tolka som att man vann.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 juli 2023 kl. 21:02:15Då missuppfattade jag saken med det där med final, det är lätt att tolka som att man vann.
Ja det är ju förståeligt.  :)

gstone

Efter som Angelika Prick tydilgen inte sjunger så bra så verkar det tyvär som Disneyfantastens idé om att hon skulle dubba en Disney prinsessa inte blir av :(
 

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2023 kl. 21:07:04Efter som Angelika Prick tydilgen inte sjunger så bra så verkar det tyvär som Disneyfantastens idé om att hon skulle dubba en Disney prinsessa inte blir av :(
 

Sen när har jag sagt något om en Disney-prinsessa om Angelika Prick?

(du kanske tänker på Ida On eller Carro Hermansson? Hur Carros sångröst är har jag ingen koll på men Ida har iallafall en fantastisk sångröst)

E

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 juli 2023 kl. 21:02:15Då missuppfattade jag saken med det där med final, det är lätt att tolka som att man vann.
Det kan ju bero på att du antagligen aldrig har tittat på Mello

Disneyfantasten

Citat från: E skrivet 31 juli 2023 kl. 17:09:27Det kan ju bero på att du antagligen aldrig har tittat på Mello

Där har du fel, jag HAR tittat på Mello, men har inte memorerat allting därifrån.

gstone

Förutom Karl Dyall.

Har någon som är med i filmen Stockholmsnatt dubbat ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten


Erika

#659
Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 augusti 2023 kl. 18:39:26Tycker det är synd att Ulla Sjöblom aldrig fick chansen att dubba;

https://m.youtube.com/watch?v=zj_HsvHNAyM&pp=ygUeVWxsYSBzasO2YmxvbSBzw6RnIHZhZCBuaSB2aWxs
Jag får nog kolla upp detta, men jag vill minnas hon var med i Prins Bajaja (tjeckoslovakisk dockfilm baserad på en tjeckisk folksaga).

Tillägg: verkar som jag mindes rätt, bör dock påpekas att bilagan är endast en förhandstitt (kommer tyvärr inte åt artiklarna i fråga).

1959-09-05.png

https://tidningar.kb.se/?q=%22prins%20bajaja%22%20sj%C3%B6blom

Kom på att hon även var med i Don Quijote av La Mancha.