Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Montefjanton Creation

Startat av moviefan, 30 september 2018 kl. 20:24:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

I deras senaste vlogg från deras Sommarturné så var det nån som berättade för Felix att Matilda Smedius är ett av deras fans. Personen berättade också att hon gör en av rösterna i Barbie och dom 12 dansande prinsessorna ;D


https://youtu.be/z9DuisQELCM Hoppa till 3:15

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 30 november 2019 kl. 08:53:09
I deras senaste vlogg från deras Sommarturné så var det nån som berättade för Felix att Matilda Smedius är ett av deras fans. Personen berättade också att hon gör en av rösterna i Barbie och dom 12 dansande prinsessorna ;D


https://youtu.be/z9DuisQELCM Hoppa till 3:15

Undrar dock om hon verkligen tyckte det var roligt att Felix tyckte hon var den dåliga prinsessan!?  :o

E

Citat från: Elios skrivet 30 november 2019 kl. 10:16:39
Undrar dock om hon verkligen tyckte det var roligt att Felix tyckte hon var den dåliga prinsessan!?  :o
Ja det tyckte hon ;D, om du ser videon så hör du tjejen säga det

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 30 november 2019 kl. 10:26:04
Ja det tyckte hon ;D, om du ser videon så hör du tjejen säga det

Jo jag vet. Men tänkte om hon kanske bara försökte lura Felix där.  :o

gorehound

Felix recension av Wendros version av Aladdin fick mig att gapskratta ;D

Elios


Sabelöga

Houba !

E

I deras senaste recension så nämnde Felix lite om att Torsten Wahlund (som medverkar i filmen som dom recenserar) dubbade Dumbledore

Grimner

Jag har med stor glädje följt MonteFjanton i 7-8 år nu, och kommer att fortsätta göra det så länge de fortsätter att leverera. :)
Det var ju bland annat MonteFjanton som introducerade mig för Daniel Lehmussaaris underbara komediskräckfilmer, för att inte tala om Dingo Pictures tecknade "mästerverk". ;D
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Elios

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 11 november 2020 kl. 18:49:02
I deras senaste recension så nämnde Felix lite om att Torsten Wahlund (som medverkar i filmen som dom recenserar) dubbade Dumbledore

I vilken del kan du säga han nämner det? Antar att det är Klassfesten: Del 4!  :o

Grimner

Citat från: Elios skrivet 29 november 2020 kl. 05:37:25
I vilken del kan du säga han nämner det? Antar att det är Klassfesten: Del 4!  :o
Felix Recenserar - Mysteriet på Kyrkogårdsön, vid 5:21.

Måste dock säga att jag stör mig på att de ifrågasätter Leif Andrées deltagande i filmen, men inte ens nämner Torsten Wahlund vid namn. :o Man tycker ju att en av Sveriges största och mest ikoniska röstskådespelare borde få lite mer erkännande.

Förresten har de aldrig recenserat någonting som heter "Klassfesten", utan "Klassen" och "Festen" är två separata serier.
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

Elios

Har ni sett och vad tycker ni om biosnack då?  ???

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios


Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 23 december 2020 kl. 07:33:20
Dem har väl inte alltid dem senaste filmerna där!^^
Innan Corona hade de aktuella biofilmer.