Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disney On Ice 100 års jubileum

Startat av Disneyfantasten, 14 januari 2024 kl. 18:09:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Kunde inte hitta Disney On Ice tråden, så jag startar en ny.

Idag var jag på Disney On Ice tillsammans med min mamma.

Extra glad blev jag när prinsessorna var på is, det enda jag har att klaga på där är att Törnrosa också borde ha varit med eftersom resten var det. (Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine, Mulan, Tiana, Rapunzel och Merida)

Annat som var med var Toy Story, Hitta Nemo, Vaiana, Frost och Encanto.

moviefan

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 januari 2024 kl. 18:09:20Kunde inte hitta Disney On Ice tråden, så jag startar en ny.

Idag var jag på Disney On Ice tillsammans med min mamma.

Extra glad blev jag när prinsessorna var på is, det enda jag har att klaga på där är att Törnrosa också borde ha varit med eftersom resten var det. (Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine, Mulan, Tiana, Rapunzel och Merida)

Annat som var med var Toy Story, Hitta Nemo, Vaiana, Frost och Encanto.

Vad kul, det var längesedan jag var på Disney on ice, synd att inte Aurora var med. 

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 januari 2024 kl. 18:09:20Kunde inte hitta Disney On Ice tråden, så jag startar en ny.

Idag var jag på Disney On Ice tillsammans med min mamma.

Extra glad blev jag när prinsessorna var på is, det enda jag har att klaga på där är att Törnrosa också borde ha varit med eftersom resten var det. (Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine, Mulan, Tiana, Rapunzel och Merida)

Annat som var med var Toy Story, Hitta Nemo, Vaiana, Frost och Encanto.
Några anmärkningar på rösterna?

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 januari 2024 kl. 18:29:25Några anmärkningar på rösterna?
Ja, jo, när Doris sjöng så tyckte jag att hon lät yngre, och jag yrket även att Jessie hade en ljusare röst, svårt att säga om det var Ulla Skoog och Anna Book eller om det var andra...

Hursomhelst så tyckte jag det lät som Anders Öjebo, Andreas Nilsson, Johan Lindqvist och Lizette Pålsson som Musse Pigg, Kalle Anka, Långben respektive Mimmi Pigg precis som vanligt.

Jan Mybrand, Fredrik Dolk och Leif Andrée var iallafall Woody, Buzz Lightyear och Marwin, precis som vanligt.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 januari 2024 kl. 19:04:32Ja, jo, när Doris sjöng så tyckte jag att hon lät yngre, och jag yrket även att Jessie hade en ljusare röst, svårt att säga om det var Ulla Skoog och Anna Book eller om det var andra...

Hursomhelst så tyckte jag det lät som Anders Öjebo, Andreas Nilsson, Johan Lindqvist och Lizette Pålsson som Musse Pigg, Kalle Anka, Långben respektive Mimmi Pigg precis som vanligt.

Jan Mybrand, Fredrik Dolk och Leif Andrée var iallafall Woody, Buzz Lightyear och Marwin, precis som vanligt.
Yrke? Vilket yrke?

Disneyfantasten


gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 januari 2024 kl. 18:09:20Kunde inte hitta Disney On Ice tråden, så jag startar en ny.

Idag var jag på Disney On Ice tillsammans med min mamma.

Extra glad blev jag när prinsessorna var på is, det enda jag har att klaga på där är att Törnrosa också borde ha varit med eftersom resten var det. (Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine, Mulan, Tiana, Rapunzel och Merida)

Annat som var med var Toy Story, Hitta Nemo, Vaiana, Frost och Encanto.
Jag såg den också med min mamma  :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Kolla på min mjukis som jag köpte  :D🥰❤️❗️
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.