Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Era egna idéer om vad Disney-filmerna ska handla om i framtiden

Startat av E, 22 januari 2019 kl. 17:21:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juli 2021 kl. 17:29:57
du vägrar svara på det?för du tror att du vet allt om film för vet du vad för enligt min åsikt så får jag hitta på vad jag vill.om disney har tid att läsa mina brev om att de ska göra en film om när två drakar lir kära i varandra och om du inte tror mig så kommer jag att hemsöka i dina drömmar tills du blir väldigt,väldigt rädd så att du springer hem till din mamma för du har varit elak mot mig om att det inte kommer blir nån uppföljare där folk i kina är djur istället för människor och om disney inte svarar på mitt brev så blir mina ögon till dödskallar.om ni hotar mig med att säga att människor är bättre för jag hatar människor för att de stinker,deras svansar är för korta och att de är äckliga nollor!!!!!!!så jag tycker att det borde finnas djurversioner av de. där de är som i zootropolis och sing11HAR DU FÖRSTÅTT?och om disney inte svarar på mina brev så är allt ditt fel för att du skvallrade och att du sårade mina känslor. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(om du ursäktar mig så får jag bo i tekanna där jag lever resten av mitt liv som drakande tills nån säger jag önskar så kommer jag och uppfyller finnarens önskningar.
Citat från: clara liljeberg skrivet 18 juli 2021 kl. 23:42:55
SÅ DU VÄGRAR SVARA PÅ DET?FÖR DU TROR ATT DU VET ALLT OM FILM FÖR VET DU VAD FÖR ENLIGT MIN ÅSIKT SÅ FÅR JAG HITTA PÅ VAD JAG VILL DISNEY OM DE HAR TID ATT LÄSA MINA BREV OM ATT DE SKA GÖRA EN FILM OM NÄR TVÅ DRAKAR ÄR KÄRA I VARANDRA OCH OM DU INTE TROR MIG SÅ KOMMER JAG ATT HEMSÖKA I DINA DRÖMMAR TILLS DU ÄR VÄLDIGT;VÄLDIGT RÄDD SÅ ATT DU SPRINGER HEM TILL DIN MAMMA FÖR ATT DU HAR VARIT ELAK MOT MIG OM ATT DET INTE KOMMER ATT BLIR NÅN UPPFÖLJARE DÄR FOLK I KINA ÄR DJUR ISTÄLLET FÖR MÄNNISKOR OCH OM DISNEY INTE SVARAR PÅ MITT BREV SÅ BLIR MINA ÖGON TILL DÖDSKALLAR OM NI HOTAR MIG MED ATT SÄGA ATT MÄNNISKOR ÄR BÄTTRE FÖR JAG HATAR MÄNNISKOR FÖR DE STINKER,HAR INGA SVANS OCH DE ÄR ÄCKLIGA NOLLOR!!!!SÅ JAG TYCKER ATT DET BORDE FINNAS DJURVERSIONER AV DE DÄR DE ÄR SOM I ZOOTROPOLIS OCH SING!!! HAR DU FÖRSTÅTT?????????????OCH OM DISNEY INTE SVARAR PÅ MINA BREV SÅ ÄR ALLT DITT FEL FÖR ATT DU SÅRADE MINA KÄNSLOR. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(om du ursäktar mig så får jag bor i tekanna där jag lever resten av mitt liv som drakande tills nån säger jag önskar så kommer jag och ska uppfylla deras önskningar!!!!!!
Detta går överstyr,hur lång tid ska de ta innan hon fattar att de int e nån idé?

clara liljeberg

så du vägrar säga sanningen om varför disney inte svarar på mina brev till de om den nya uppföljaren där kina befolkas av antropomorfa djur och att två drakar blir kära i varandra.NU HEMSÖKER JAG SÅ ATT DU BLIR RÄDD SÅ ATT DU SPRINGER HEM TILL DIN MAMMA FÖR ATT DU HAR VARIT ELAK MOT MIG OCH ALLT ÄR DITT FEL FÖR ATT DU SÅRAR MINA KÄNSLOR!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juli 2021 kl. 18:22:58
så du vägrar säga sanningen om varför disney inte svarar på mina brev till de om den nya uppföljaren där kina befolkas av antropomorfa djur och att två drakar blir kära i varandra.NU HEMSÖKER JAG SÅ ATT DU BLIR RÄDD SÅ ATT DU SPRINGER HEM TILL DIN MAMMA FÖR ATT DU HAR VARIT ELAK MOT MIG OCH ALLT ÄR DITT FEL FÖR ATT DU SÅRAR MINA KÄNSLOR!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Jag blir knappast rädd för dig

clara liljeberg

inte om jag dricker ett kemiskt avfall som förvandlar människor till monster.då kommer du att berätta sanningen om varför disney aldrig svarar på mina brev till disney.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juli 2021 kl. 19:37:57
inte om jag dricker ett kemiskt avfall som förvandlar människor till monster.då kommer du att berätta sanningen om varför disney aldrig svarar på mina brev till disney.
Hoppas du dricker  kemiskt avfall, Då kanske du dör.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

clara liljeberg

nej det gör så att man blir förvandlad till monster och då kommer jag att ha en taggig svans som det stora ödlemonstret som kommer att äta människor i ett nafs och du bara tiger med att berätta för mig varför disney inte svarar på mina brev om den nya uppföljaren där folk är djur istället för människor och två drakar som är kära i varandra och hur jag ska kontakta disney på nåt sätt.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 19 juli 2021 kl. 21:03:53
nej det gör så att man blir förvandlad till monster och då kommer jag att ha en taggig svans som det stora ödlemonstret som kommer att äta människor i ett nafs och du bara tiger med att berätta för mig varför disney inte svarar på mina brev om den nya uppföljaren där folk är djur istället för människor och två drakar som är kära i varandra och hur jag ska kontakta disney på nåt sätt.

dröm vidare.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Erika



Okej, kan ni återgå till ämnet?

MOA


clara liljeberg

du vägrar tala till mig varför disney aldrig svarar på mina brev och jag vill att människor blir förvandlade till djur permament som i kung fu panda och zootropolis och jag gillar filmer med antropomorfiska djur så varför svarar inte disney mina brev om att göra handritade filmer och uppföljare där kina befolkas av antropomorfa djur och att den svarta draktjejen jenny blir störtkär i mushu och om disney hade en svensk tolk som kan tolkar det om disney bor i usa.

clara liljeberg

varför vägrar du berätta sanningen om varför disney inte svarar på mina brev som jag skrev till disney om den nya uppföljaren där kinas befolkning är antropomorfa djur istället för människor och att två drakar blir kära i varandra.om du vägrar så skvallrar jag för min mamma om varför disney inte svarar på mina brev.

Henrik Karlsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 08:51:59
varför vägrar du berätta sanningen om varför disney inte svarar på mina brev som jag skrev till disney om den nya uppföljaren där kinas befolkning är antropomorfa djur istället för människor och att två drakar blir kära i varandra.om du vägrar så skvallrar jag för min mamma om varför disney inte svarar på mina brev.
Sanningen är att Disney inte bryr sig om Norden för vi är en väldigt liten marknad.

clara liljeberg

är det för att disney bor i usa och inte kan läsa mina brev som jag hade skrivit och inte hade en svensk tolk som översätter det.för det gör så att mitt hjärta blev krossat och sårade mina känslor för det. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(det är meningen att man får hitta på filmer hur mycket man vill och eftersom disney inte svarar på mina brev så blir mina ögon dödskallar för att de förrådde mig om att jag inte ens finns. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(och alltihop är ditt fel!!!!!!!då blir det filmduell där casper kommer att teckna filmer dag och natt tills den blir färdig och skickar filmen till svenska dubbningsbolag som jobbar med disney och färdig att visas på visirbion och om jag vinner så får du äta dina strumpor för resten av livet och om du vinner så kommer jag att gråta tårfloder så att det blir översvämmningar med fiskar som mitt sällskap.då får jag bor i tekannan med massa kuddar där jag är drakande tills nån säger jag önskar så dyker jag upp och uppfyller finnarens önskningar.

Henrik Karlsson

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juli 2021 kl. 09:24:59
är det för att disney bor i usa och inte kan läsa mina brev som jag hade skrivit och inte hade en svensk tolk som översätter det.för det gör så att mitt hjärta blev krossat och sårade mina känslor för det. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(det är meningen att man får hitta på filmer hur mycket man vill och eftersom disney inte svarar på mina brev så blir mina ögon dödskallar för att de förrådde mig om att jag inte ens finns. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(och alltihop är ditt fel!!!!!!!då blir det filmduell där casper kommer att teckna filmer dag och natt tills den blir färdig och skickar filmen till svenska dubbningsbolag som jobbar med disney och färdig att visas på visirbion och om jag vinner så får du äta dina strumpor för resten av livet och om du vinner så kommer jag att gråta tårfloder så att det blir översvämmningar med fiskar som mitt sällskap.då får jag bor i tekannan med massa kuddar där jag är drakande tills nån säger jag önskar så dyker jag upp och uppfyller finnarens önskningar.
Disney är ett företag så det borde ingenstans. Om du skriver ditt brev på engelska kanske du har en större chans.

Disneyfantasten

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 20 juli 2021 kl. 09:08:28
Sanningen är att Disney inte bryr sig om Norden för vi är en väldigt liten marknad.

Jag tror inte det är det det beror på...

Jag tror snarare att det beror på att Disneys huvudkontor i världen är USA och det är de som har sista ordet och de lägger ingen vikt i att ta emot önskemål/förslag från privatpersoner i Sverige, så det är ingen idé att du tjatar Clara och det är heller ingen idé att du envisas med att tramsa dig, hota andra och gå till personangrepp!

Nu återgår vi genast till ämnet, punkt slut!

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 20 juli 2021 kl. 09:27:46
Disney är ett företag så det borde ingenstans. Om du skriver ditt brev på engelska kanske du har en större chans.

Precis, engelska är relativt enkelt att lära sig kunna, om du kan engelska så kanske du borde kunna fixa det lätt!  ;)