Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Belles Magiska Värld

Startat av Disneyfantasten, 24 mars 2022 kl. 20:13:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Hittade ingen tråd om denna film.

Förra veckan såg jag den svenska versionen för första gången, jag gjorde det genom DVD, med den kompletterade versionen med en ytterligare episod.

Monica Forsbergs prestation som Tant Garderob levde upp till mina förväntningar, som var väldigt låga, det är absolut ingenting fel på Monica Forsberg som skådepelare, men i den här rollen passar hon inte något nämnvärt...

Creditlistan anger felaktigt Andreas Nilsson som Fife, men jag tror att de blandade ihop karaktären med LePlume, och den karaktären tycker jag lät som Andreas Nilsson.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 24 mars 2022 kl. 20:13:35
Hittade ingen tråd om denna film.

Förra veckan såg jag den svenska versionen för första gången, jag gjorde det genom DVD, med den kompletterade versionen med en ytterligare episod.

Monica Forsbergs prestation som Tant Garderob levde upp till mina förväntningar, som var väldigt låga, det är absolut ingenting fel på Monica Forsberg som skådepelare, men i den här rollen passar hon inte något nämnvärt...

Creditlistan anger felaktigt Andreas Nilsson som Fife, men jag tror att de blandade ihop karaktären med LePlume, och den karaktären tycker jag lät som Andreas Nilsson.
Detta e en av de sämsta uppföljarna

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

moviefan

Tycker denna film är bra, även om den inte är i samma klass som långfilmen.  ;)

MOA

Nästan alla Disneylovers hatar denna film

moviefan