Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Rugrats

Startat av TonyTonka, 29 oktober 2008 kl. 21:16:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hey Arnold på svenska

Citat från: MOA skrivet 10 februari 2021 kl. 21:34:52
Hon e hemsk

Därför gilla jag henne.

Hon var som bäst i dem tre första säsongerna.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Scoobydoofan1

Citat från: DisneyTLK skrivet 19 september 2018 kl. 02:52:22
Hej! Jag antar att vi är många som eftersöker svenska avsnitt av Rugrats, men råkar det finnas någon här på forumet som faktiskt har några avsnitt på svenska, som de kan tänka sig att dela med sig av? Det skulle betyda mycket! Väldigt tråkigt att denna serie är så svår att få tag på, trots att den sändes såpass länge.

Jag hade ett par band fulla med avsnitt när jag var mindre, men de försvann i en flytt, pga. Andra familjemedlemmars prioriteringar som resulterade i att många av mina gamla band slängdes på tippen, inkl. tv1000-dubben av Totoro, som jag lyckligtvis fått tag i via Dubbningshemsidan (Tack Daniel!)
Dom finns på VHS, minst 25 eller 45 avsnitt på VHS i Sverige.

gstone

Den här serien är inte dålig  ;)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet 25 februari 2021 kl. 19:07:16
En reboot
Få se hur den kommer bli. Tvivlar på att den kommer va bra.

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 26 februari 2021 kl. 00:51:43
Få se hur den kommer bli. Tvivlar på att den kommer va bra.
Med CGI Animation

Scoobydoofan1

#22
Finns inte det nån lista med hur många vhs utgåvor som finns av rugrats på svenska?


Vilken dubbning studio har dubbat rugrats & all grown up på svenska?

Hey Arnold på svenska

Rugrats måste vara en serie som är riktigt utmanade för vem som helst att få tag på med svenska dubbningen.
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

gstone

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 26 mars 2021 kl. 22:19:00
Rugrats måste vara en serie som är riktigt utmanade för vem som helst att få tag på med svenska dubbningen.

Och bra är det :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: gstone skrivet 26 mars 2021 kl. 22:46:36
Och bra är det :D
Ja det är den, frågan är bara hur många VHS utgåvor dom släppte i Sverige.

Scoobydoofan1

Kan nån hjälpa till med att ha en lista på hur många VHS utgåvor som finns i Sverige av rugrats serien? Det är 5 avsnitt per VHS utgåva så per avsnitt så är det en bra mängd. Det är som en dvd utgåva men VHS format istället.

Hey Arnold på svenska

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 27 mars 2021 kl. 15:13:30
Kan nån hjälpa till med att ha en lista på hur många VHS utgåvor som finns i Sverige av rugrats serien? Det är 5 avsnitt per VHS utgåva så per avsnitt så är det en bra mängd. Det är som en dvd utgåva men VHS format istället.

Det är minst 6 i alla fall.

http://cbsethumb.blob.core.windows.net/534x389/45/33/bf/rugrats-serie-fran-nickelodeon-musik-film-spel-goteborg-salj-9321505.jpg

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Scoobydoofan1

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 27 mars 2021 kl. 15:23:02
Det är minst 6 i alla fall.

http://cbsethumb.blob.core.windows.net/534x389/45/33/bf/rugrats-serie-fran-nickelodeon-musik-film-spel-goteborg-salj-9321505.jpg
30 avsnitt ut av 172 avsnitt är verkligen en liten mängd, men ändå bättre än ingenting. Kanske det är därför dom inte har lagt up serien på Paramount+, hoppas bara att dom har ljudbanden i bra kvalité för alla dom 172 avsnitt av rugrats.


Det är knappt 1/5 av serien..... men ändå bättre än ingenting. Bu så återstår bars "All Grown Up" serien på Paramount+, hoppas bara att dom har ljudbanden för alla 4 säsonger i bra kvalité och inte gjort som Disney.

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 27 mars 2021 kl. 16:00:56
30 avsnitt ut av 172 avsnitt är verkligen en liten mängd, men ändå bättre än ingenting. Kanske det är därför dom inte har lagt up serien på Paramount+, hoppas bara att dom har ljudbanden i bra kvalité för alla dom 172 avsnitt av rugrats.


Det är knappt 1/5 av serien..... men ändå bättre än ingenting. Bu så återstår bars "All Grown Up" serien på Paramount+, hoppas bara att dom har ljudbanden för alla 4 säsonger i bra kvalité och inte gjort som Disney.

Jag trort inte ljudbanden för alla dom 172 avsnitt av rugrats är i bra kvalité  :(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.