Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Miraculous

Startat av clara liljeberg, 26 april 2020 kl. 08:06:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Alexander vdp

Hon var skum men hon var intresserad i miraculous den serien senaste säsongen var november 2020 senaste filmen var juni 2021

Alexander vdp

Citat från: Alexander vdp skrivet 28 juli 2021 kl. 18:19:26
Hon var skum men hon var intresserad i miraculous den serien senaste säsongen var november 2020 senaste filmen var juni 2021
Clara alltså :)

Anders M Olsson

Citat från: Elios skrivet 28 juli 2021 kl. 13:11:23
Hon är avstängd nu.  :P

Såvitt jag vet är det ingen som har blivit avstängd, i alla fall inte nyligen.

Förändringen är bara att man måste vara registrerad medlem för att kunna posta, men det går fortfarande bra att registrera sig som medlem. Om någon har blivit nekad att göra det kan i så fall bara Daniel svara på.

Alexander vdp

Denna serie får säsong 4 6 september kl 15:35 på Disney Channel

Alexander vdp

Citat från: Alexander vdp skrivet 30 augusti 2021 kl. 09:48:57
Denna serie får säsong 4 6 september kl 15:35 på Disney Channel
Tycker jag är jättebra väntat sen 2020 på den här säsongen

Alexander vdp

Citat från: Alexander vdp skrivet 30 augusti 2021 kl. 17:02:55
Tycker jag är jättebra väntat sen 2020 på den här säsongen
På måndag alltså avsnitt heter truth och är första gången denna säsong sänds i rätt ordning enligt skaparen Thomas astruc

Alexander vdp

Idag sände Disney channel första avsnittet av säsong fyra av miraculous, som heter truth tyvärr inga dubbcredits för nya säsongen  >:( väldigt bra men sorgligt

Alexander vdp

Spoiler
det var sorgligt när alla kwamis kramade marinette
[close]

Alexander vdp

När kommer nya avsnitt av miraculous: ladybug och cat noir på äventyr
Mvh
Alex

Disneyfantasten

Detta är en riktigt välgjord och underhållande serie, näe den först började sändas tyckte jag dock att den var ganska medioker (började väl sändas under slutet av 2016 har jag för mig?) men efter att på senare år ha sett om delar av serien på YouTube så har jag börjat gilla den...

Jag skulle väldigt gärna vilja höra den på svenska igen, utifrån rollistan tror jag absolut att Anna Isbäck är en fantastisk Miraculous Ladybug!  :D

Jag gillar verkligen huvudkaraktären, en riktigt cool och samtidigt väl skriven karaktär, förvandla sig till en själv superhjälte med dräkt som har nyckelpiga-mönster på sig genom att säga "pricky spots on"...

Samlaren

Citat från: clara liljeberg skrivet 26 april 2020 kl. 08:06:02
hur många slags smycken som var miraculuser finns det och vilka djur var sammankopplad till de.

Det finns många och om du sett den senaste är före den nya säsongen som kommer så ser man att det finns väldigt många inte bara i Frankrige utan i resten av världen med.

Serien finns på Disney+ dock inte den senaste säsongen som är från 2020 som i den här fallet är säsong 4 av serien. Roligt ändå attDisney väljer att göra en säsong av serie så här mkt senare säsong 3 är från 2016 eller ngt.

Alexander vdp

Citat från: Samlaren skrivet 17 oktober 2021 kl. 07:28:33
Det finns många och om du sett den senaste är före den nya säsongen som kommer så ser man att det finns väldigt många inte bara i Frankrige utan i resten av världen med.

Serien finns på Disney+ dock inte den senaste säsongen som är från 2020 som i den här fallet är säsong 4 av serien. Roligt ändå attDisney väljer att göra en säsong av serie så här mkt senare säsong 3 är från 2016 eller ngt.
Nix 2016-2020

Alexander vdp

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 oktober 2021 kl. 21:22:51
Detta är en riktigt välgjord och underhållande serie, näe den först började sändas tyckte jag dock att den var ganska medioker (började väl sändas under slutet av 2016 har jag för mig?) men efter att på senare år ha sett om delar av serien på YouTube så har jag börjat gilla den...

Jag skulle väldigt gärna vilja höra den på svenska igen, utifrån rollistan tror jag absolut att Anna Isbäck är en fantastisk Miraculous Ladybug!  :D

Jag gillar verkligen huvudkaraktären, en riktigt cool och samtidigt väl skriven karaktär, förvandla sig till en själv superhjälte med dräkt som har nyckelpiga-mönster på sig genom att säga "pricky spots on"...
yes mars 2016 jag älskar serien