Är det någon som har avsnittet "The Cloud of Uncaring" med svenska röster, inspelat från TV3?
https://www.youtube.com/watch?v=S0GwgZSYAKQ
Om du inte söker det med Media Dubbs originaldubb så finns det avsnittet på en av Mini DVD filmerna i mitt senaste inlägg här under.
Just episoden "The Cloud of Uncaring" saknar även jag ifrån TV3 i dagsläget..

Jag är extremt osäker på vad som gavs ut då jag enbart äger två dvder med avsnitt som unikt gavs ut med nallarna. Kan titta upp vilka avsnitt som är på, har dock ej kvar omslagen men de var av papp IAF.
Fanns fyra björnar med film. Letade länge efter de sista två skivorna men fann dem aldrig och inte letat nu på flera år. Skulle dock gärna vilja hitta på dem.
Hittade en av dem på Tradera:
https://www.tradera.com/item/302156/374530651/krambjornarna-care-bears-de-forsvunna-krambjornarna-dvd
Tyvärr så använder sig
alla DVD filmerna av denna serien ljudspår ifrån KM Studios omdubbning, som sändes på Kanal 5 under 2000-talet och Cartoon Network 2004.
Originaldubbningen av
Lasse Svensson/Media Dubb sändes endast på TV3, 1988 - 1989.
Sammanställer en lista nedan på alla DVD filmer som finns med TV-serien. Jag är ganska säker på att jag missat en Mini-DVD, och säkerligen minst en utav papp DVD-utgåvorna också.
Men annars så är listan så gott som komplett för dom som är intresserade utav den här enligt mig bättre Care Bears TV-serien av Nelvana.

DVD utgåvor - Samlingslista
Nelvana's The Care Bears Family -
Care Bears - Det Svarta Orosmolnet- S01E13 The Cloud of Uncaring
-
Care Bears - Ökenguldet- S02E03 Desert Gold / The Gift of Caring
-
Care Bears - Gråcells Dåliga Dag- S02E02 Bright Heart's Bad Day / The Magic Lamp
Papp DVD-utgåvor i Sverige, Norge & Danmark
CareBears "Gammelnalle Och Festpajaren" - Kloknalle- S01E10 Grams Bear's Thanksgiving Surprise
CareBears "Vilse på havet/Sovande Jätten" - Sovebjørn/Godnatnalle/Sovebamse- S01E05 Lost at Sea / The Sleeping Giant
CareBears "De försvunna krambjörnarna" - Blidebjørn/Hjärtenalle/Kosebamse- S01E09 The Long Lost Care Bears
CareBears "De två prinsessorna/Molnmonstret" - Munterbjørn/Gladnalle/Morobamse - S02E04 The Two Princesses / The Cloud Monster
DVD filmer
Care Bears 1 - K.E. Media 2004-12-15Kramelands Födelsedag
- S01E01 Care-a-Lot's Birthday
Butternalles Tre Önskningar
- S01E02 Grumpy's Three Wishes
Den Stora Kapplöpningen
- S01E03 The Great Race
Care Bears 2 - K.E. Media 2004-12-15Hem Våta Hem
- S01E04 Home Sweet Homeless
Vilse På Havet
- S01E5A Lost at Sea
Den Sovande Jätten