Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Mike, Lu och Og

Startat av onyx86, 7 maj 2010 kl. 20:02:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Elios skrivet 24 oktober 2021 kl. 04:17:25
Hoppas verkligen denna kommer till nya HBO Max!
Har vi tur så, det märker vi imorgon...

Mathilda Gustafsson

När är den här serien dubbad? Låter inte som Sun Studio Köpenhamn som det borde varit 1999. Flera stockholmsbaserade är med ju men deras filial hade väl inte öppnat i Stockholm 1999? Kan inte heller höra så många av Köpenhamns ensemblen.


Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 15 maj 2010 kl. 11:19:34Tror det var Eleonor Telcs som spelade Lu.
Förlåt för att jag citerar ett så gammalt inlägg men jag är ganska säker att jag har läst på forumet att det ska vara Therese Reuterswärd...

Erika

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 21 april 2024 kl. 17:33:30När är den här serien dubbad?
Vill minnas Mike, Lu och Og började sändas sensommaren 2000, så antagligen någon månad innan. 

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 21 april 2024 kl. 17:33:30När är den här serien dubbad? Låter inte som Sun Studio Köpenhamn som det borde varit 1999. Flera stockholmsbaserade är med ju men deras filial hade väl inte öppnat i Stockholm 1999? Kan inte heller höra så många av Köpenhamns ensemblen.

Sändes på Boomerang & minns att det var dåligt men av någon anledning tittade jag alltid på det