Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Rickie Sprocket

Startat av GaBBe, 8 mars 2009 kl. 23:10:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

GaBBe

Vilka gör rösterna i Rickie Sprocket? Rickies pappas röst är härlig. :) Tror Rickies lillasyrra är Annica Smedius.

Daniel Hofverberg

Jag har aldrig ens hört talats om serien... Men efter en snabbtitt i tablåerna ser jag att den visas på Nickelodeon, så jag ska kontakta deras dubbningssamordnare och försöka få fram creditlista. Det är långt ifrån alltid som Nickelodeon verkligen är hjälpsamma på den fronten, men det är värt ett försök i alla fall...

GaBBe


Daniel Hofverberg

Tyvärr har jag ännu inte fått något svar från dubbningskoordinatorn på MTV Networks (Nickelodeons svenska kontor). Om de inte hör av sig snart, så får jag skicka nytt mail.

Simon

Är nog säker på att Ricky röstas av Sam Molavi. Sam röstar Phineas på Phineas och Ferb. Man hör att det är samma. Och den där blonda tjejen låter lite som Mikaela Ardai Jennefors.

GaBBe

Bra jobbat ! ;) Aldrig hört talas om Sam Molavi.

Elios

Någon som fortfarande minns denna!?^^