Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten


Lilla My


clara liljeberg

du har inte ens bett mig om ursäkt för att du kallade mig för häst och jag önskar att den nya mulan filmen kommer att dubbas till svenska och om den inte gör det så skriver jag ett brev till disney och skriver att det kommer att blir en ny mulan uppföljare med drakkärlek med och där befolkningen blev djur för jag hatar människor som tar död åt de stackars oskyldiga djur som blev pälsjackor av de och jag tycker inte ens om jägaren.att ni inte skäms!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Simon Axelsson

Dödar någon här djur och gör pälsar av dem? Vem kallade dig, Clara, för häst ens?
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Soscla

Har aldrig känt mig så gammal som när jag läser den här tråden. Sannerligen skräp.

Kära Clara! Vi ska göra allt i vår makt för att få fram en dubbning av Mulan (dock har vi ingen makt i frågan). Jag gillade det tidigare förslaget att du kan skriva en egen uppföljare till Mulan så bestämmer du helt själv vad som ska hända. Blir ju jättekul!

Var snälla mot varandra, hej då!
It's so fluffy I'm gonna die!

Lilla My

Citat från: Soscla skrivet 27 februari 2020 kl. 11:58:38
Har aldrig känt mig så gammal som när jag läser den här tråden. Sannerligen skräp.

HAHA yes!! Relatable ;D

Elios


clara liljeberg

det var gstone som kallade mig  det vidriga öknamnet häst och det var människor och jägarna som dödade de stackars djuren.

Elios

Citat från: clara liljeberg skrivet 27 februari 2020 kl. 21:50:08
det var gstone som kallade mig  det vidriga öknamnet häst och det var människor och jägarna som dödade de stackars djuren.

Får jag bara fråga vad har gammal historia med hästar att göra med vad man blir kallad för i detta fall. Om man säger gris då?  ???

clara liljeberg

att jag skulle hålla truten om det och jag hatar när nån kallar mig för öknamnet för det gör mig jättearg. >:( >:( >:( >:( >:( >:(

clara liljeberg

så,socla,jag har skickat mitt brev till de som jobbar med filmen om att mushu borde var huvudpersonen där en svart drakflicka heter jenny och blir störtkär i honom för att han är snygg. nu hoppas jag att det blir av vilken sekund som helst.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 17 juni 2021 kl. 18:48:28
så,socla,jag har skickat mitt brev till de som jobbar med filmen om att mushu borde var huvudpersonen där en svart drakflicka heter jenny och blir störtkär i honom för att han är snygg. nu hoppas jag att det blir av vilken sekund som helst.

HA HA HA
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.


clara liljeberg

varför skrattar ni? för att det inte blir nån film om drakarna och där kinas befolkning är antropomorfa djur.

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 18 juni 2021 kl. 09:05:52
varför skrattar ni? för att det inte blir nån film om drakarna och där kinas befolkning är antropomorfa djur.
De kommer aldrig bli av