Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Boxer...

Startat av PAAATE, 8 juni 2005 kl. 16:23:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cadpig

För att återgå till "ämnet", boxer har inte en suck mot Viasat. Skaffa det i stället så kan du kolla på (uuughh) Baywatch.

PAAATE

Men boxer har av både Canal Digital- och Viasat-utbudet. ;)

Synd bara att Canal+ kostar så mycket... Vill se nya serien Surface...
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Daniel Hofverberg

Personligen tycker jag inte riktigt det är rättvist att jämföra Viasat med Boxer, då ju Viasat är för satellitsändningar och Boxer är för digitala marknätet.

Men visst, den största fördelen med Boxer är ju just att de har med både TV3 och Kanal 5, som annars skulle kräva parabol med abonnemang hos både Viasat och Canal Digital (vilket kostar skjortan!).

Cadpig

Kanske det. Men, hm, ja okej då.

Elios

Jag har alltid gillat boxer. Vi hade det jättemycket när jag var liten. Det som var lite synd var att inte Cartoon Network eller dåvarande Fox Kids fanns så vi fick endast stå ut med Nickelodeon men sen kom ju med Barnkanalen och Disney Channel som man senare kom att kolla mycket på. Men senare så skaffade vi Canal Digital och då fick vi dem kanalerna men då hade dem bytt till Jetix.
För övrigt kan man ju undra om en sån här konversation som dom hade tidigare i denna tråden hade varit acceptabel i dagens läge.  ::)