Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Creditsrättelser

Startat av Experten, 27 juli 2012 kl. 15:56:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Experten

Slår sig med en spade för att inte vilja bli koko IGEN

Daniel Hofverberg

Var exakt står det det? Ska rättelser vara till någon hjälp, så måste jag få fler detaljer än så...

Elios

Visste inte riktigt vart jag skulle skriva det här men det gäller ett litet fel i recensionen av filmen Empire State.
Det är nämligen inte Chris Hemsworth som har huvudrollen där utan hans bror Liam Hemsworth.

Daniel Hofverberg

Det har du så rätt i, och det är jag egentligen mycket väl medveten om - jag måste ha råkat skriva fel i hastigheten. Den där recensionen vill jag minnas att jag skrev ganska sent på natten, så tydligen tänkte jag fel vid något tillfälle.

Tack för att du uppmärksammat det; jag ska snarast korrigera det.

Christer

Vilken typ av rättningar vill du ha? Om upplysningar från dubbningsstudion innehåller fel vill du få dem korrigerade?

För http://www.dubbningshemsidan.se/credits/he-man/ hittar jag följande fel:

Skelletor -> Skeletor
Man at arms -> Man-at-Arms
Tri-klops -> Tri-Klops
Merman -> Mer-Man
Wiplash -> Whiplash

Följande (triviala) karaktärer är bara med i avsnitt 1, och bör inte stå i en lista för serien i sin helhet:
Eckto-ål
Uråldrig 1
Uråldrig 2
Gatuförsäljare
Vakt