Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Johnny Depp

Startat av Scoobydoofan1, 24 juli 2020 kl. 21:57:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Scoobydoofan1

Är det nån annan som följer händelsen om Johnny Depp och hans ex fru? Hela situationen verkar galet och han stämmer även "The Sun".

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 24 juli 2020 kl. 21:57:41
Är det nån annan som följer händelsen es/bbc/sup.gifom Johnny Depp och hans ex fru? Hela situationen verkar galet och han stämmer även "The Sun".

RÄDDA DEPP !!!!!!!!!!!!

Han är en film gud !

Den bästa skådespelaren som lever  :D :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Simon Axelsson

Det har ju kommit upp bevis som stödjer Depps påståenden (det vill säga att det var Amber som var våldsam och inte han)
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Scoobydoofan1

#3
Citat från: Simon Axelsson skrivet 24 juli 2020 kl. 22:41:40Det har ju kommit upp bevis som stödjer Depps påståenden (det vill säga att det var Amber som var våldsam och inte han)
Hon verkar lite galen till en punkt, hittills så verkar Depp ha varit lugnt och tyst, från vad som finns tillgängligt och från vad som har visats så har han inte gjort nånting.

Lilla My

Såhär går det när två ostabila människor träffar varandra. Tror ingen av dem är helt oskyldig.

Scoobydoofan1

Citat från: Lilla My skrivet 25 juli 2020 kl. 21:36:04
Såhär går det när två ostabila människor träffar varandra. Tror ingen av dem är helt oskyldig.
Men hon verkar ha mer problem än depp, han verkar vara blyg och tyst gör det mesta.

Simon Axelsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 26 juli 2020 kl. 13:37:21
Men hon verkar ha mer problem än depp, han verkar vara blyg och tyst gör det mesta.

Han ska ju tydligen vara introvert
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lilla My

Man kan fortfarande vara ostabil även om man är blyg, försynt och introvert. Johnny verkar var en person som har ganska många knappar man kan råka trycka på. Han har också varit skum ett tag i intervjuer etc. ända sedan detta drama började. Tror absolut inte han är 100% oskyldig, men tror också hon är den större boven av de två. Dock hade ju Johnny mycket tidigare kunnat göra något åt det istället för att låta henne gå honom på nerverna till den gräns att han faktiskt kokar över så..?

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 26 juli 2020 kl. 17:03:18
Man kan fortfarande vara ostabil även om man är blyg, försynt och introvert. Johnny verkar var en person som har ganska många knappar man kan råka trycka på. Han har också varit skum ett tag i intervjuer etc. ända sedan detta drama började. Tror absolut inte han är 100% oskyldig, men tror också hon är den större boven av de två. Dock hade ju Johnny mycket tidigare kunnat göra något åt det istället för att låta henne gå honom på nerverna till den gräns att han faktiskt kokar över så..?

Johnny Deep är min favorit skådis och jag tror han inte gjort något dåligt. D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

E

Citat från: gstone skrivet 26 juli 2020 kl. 19:36:48
Johnny Deep är min favorit skådis och jag tror han inte gjort något dåligt. D
Du tror det bara för att du gillar hans filmer, man kan vara annorlunda som privatperson

Börje Ahlstedt till exempel har ju gjort många bra roller men i Stjärnorna på slottet var han ju inte alls trevlig

Och så Örjan Ramberg, alla vet ju vad han gjorde >:( Om du inte vet så får du söka själv

gstone

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 26 juli 2020 kl. 22:56:46
Du tror det bara för att du gillar hans filmer, man kan vara annorlunda som privatperson

Börje Ahlstedt till exempel har ju gjort många bra roller men i Stjärnorna på slottet var han ju inte alls trevlig

Och så Örjan Ramberg, alla vet ju vad han gjorde >:( Om du inte vet så får du söka själv

INTE DEPP
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Scoobydoofan1

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 26 juli 2020 kl. 22:56:46
Du tror det bara för att du gillar hans filmer, man kan vara annorlunda som privatperson

Börje Ahlstedt till exempel har ju gjort många bra roller men i Stjärnorna på slottet var han ju inte alls trevlig

Och så Örjan Ramberg, alla vet ju vad han gjorde >:( Om du inte vet så får du söka själv
Vad gjorde han?

E

Citat från: gstone skrivet 27 juli 2020 kl. 11:13:50
INTE DEPP
Hur vet du det, känner du honom privat
Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 27 juli 2020 kl. 11:44:49
Vad gjorde han?
När han levde med Josefin Nilsson så misshandlade han henne så att hennes kropp blev helt förstörd, han dömdes men det var ju såklart ett kort straff. Josefin levde inte mer med honom efter det men hon mådde ju ändå dåligt. Skadorna var så allvarliga så att dom gjorde så att hon avled 2016

Anders M Olsson

Hur Johnny Depp är privat har jag ingen aning om, men personligen gillar jag honom inte alls som skådespelare i de flesta roller jag har sett honom. Och det är rätt många. Han är allestädes närvarande och svår att undvika.

Lilla My

Citat från: Anders M Olsson skrivet 27 juli 2020 kl. 12:27:25
Hur Johnny Depp är privat har jag ingen aning om, men personligen gillar jag honom inte alls som skådespelare i de flesta roller jag har sett honom. Och det är rätt många. Han är allestädes närvarande och svår att undvika.

Depp är en fantastisk skådespelare när han faktiskt får chansen till att spela en intressant roll. Tyvärr har han sedan 2000-talet blivit typecastad ganska hårt (bl.a. p.g.a. Tim Burton) och tror han själv blev otroligt trött på det till slut, vilket är tydligt när han bara halvhjärtat försöker spela i vissa roller och uppenbarligen inte bryr sig ett skit.

En av hans bästa insatser är ju Black Mass, heeelt klart!
Bevis 1;
https://youtu.be/Kd_ZR-AqHEY
Bevis 2;
https://youtu.be/Z3j2unejeMc