Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Super Mario Bros. Filmen (Super Mario Bros, 2023)

Startat av TonyTonka, 23 april 2015 kl. 22:55:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Jag har aldrig dubbat något så lägg av.

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet 27 augusti 2022 kl. 19:54:44Nu vet jag! Varken Lawrence Mackrory eller Kim Sulocki skulle funka som just Bowser, eller hur? Men vad sägs som Per "Ruskträsk" Johansson då? ;)

Och jag skulle inte bli så förvånad om Göran Gillinger skulle göra rösten till Toad. Annars så skulle det vara kul om Hasse Jonsson kom tillbaka i rollen som honom. :D
Jag motiverar bara för säkerhets skull. Jag tänkte på just Per "Ruskträsk" Johansson som Bowser eftersom han har dubbat Jack Black i första Ice Age som Zeke (Den lilla sabeltandade tigern). Men Ruskträsk borde använda en mörkare röst, så han kan använda samma röst som Buttersmurfen och Råbarkar Sam.

Och Göran Gillinger som Toad eftersom han har dubbat Keegan-Michael Key i Hotell Transylvanien filmerna som Murray. Och Göran har ju en ljus röst i vanliga fall, och jag hoppas att Toad kommer att få en ljus röst i denna filmen också... :)

Och jag vet att det är för sent, men Jan Koldenius skulle också ha funkat som Bowser tycker jag. Men KM Studios skulle nog inte dubbat denna filmen i hela fall, och jag vet att Jan tyvärr är inte längre med oss, men jag säger bara OM han fortfarande var vid liv så skulle han kanske ha funkat...

gstone

Tänk om dom väljer kända namn som i USA ! :D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 31 augusti 2022 kl. 20:51:39Tänk om dom väljer kända namn som i USA ! :D
Det kan alltid hända, men jag hoppas mer på att de väljer ut skådespelare som passar in röstmässigt.

Men med tanke på att det är Chris Pratt till självaste Mario på engelska, så ser det ut som en utmaning där inget blir helt perfekt.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Skokaka

Trailern kommer ut i Torsdag i nästa vecka! ;D

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

TonyTonka

Citat från: gstone skrivet  6 oktober 2022 kl. 19:20:13Tänk om Peach får en princess röst ?
Hur menar du, någon som gjort en disneyprinsessas röst? I så fall tycker jag Lizette Pålsson är det bästa alternativet. I alla fall om man går på hur Peachs röst låter i spelen.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

Citat från: TonyTonka skrivet  6 oktober 2022 kl. 19:30:15Hur menar du, någon som gjort en disneyprinsessas röst? I så fall tycker jag Lizette Pålsson är det bästa alternativet. I alla fall om man går på hur Peachs röst låter i spelen.
Prices.
 
Eller Mimmi Sandén,Annika Herlitz eller Ellen Bergström.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: gstone skrivet  6 oktober 2022 kl. 20:28:34Prices.
 
Eller Mimmi Sandén,Annika Herlitz eller Ellen Bergström.
Låter nån av dom lik Anja Taylor-Joy?

Marcusen


Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Sabelöga

Houba !

Sabelöga

Bra trailer!  :D Ser fram emot filmen, hoppas den dubbas till svenska och att den trailern släpps snart
Houba !

Skokaka

#88
Jag såg också lite av LIVE trailern. Och jag ser en massa positiva kommentarer. Det blir nog bra. ;D

Redigerad: Det var egentligen hela, då jag kollade den riktiga efteråt.

Steffan Rudvall

Vad tycker ni om Chris Pratts Mario? Vi fick inte höra så mycket men att Mario inte har någon italiensk brytning spelar ingen större roll för mig. På 80 och 90-talet var han ju från New York...