Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Kul saker

Startat av Mathilda Gustafsson, 16 september 2020 kl. 21:27:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Här kan vi berätta kul saker som har hänt eller kommer att hända

Henrik Karlsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 16 september 2020 kl. 21:27:33
Här kan vi berätta kul saker som har hänt eller kommer att hända
Andreas Nilsson och hans bröder har hjälpts åt att renovera en ladugård

MOA

Citat från: Henrik Karlsson skrivet 16 september 2020 kl. 21:30:43
Andreas Nilsson och hans bröder har hjälpts åt att renovera en ladugård

Va fint de blev

Steffan Rudvall

Det här är en sak som är kul för mina chefer istället för att vara musiklärare för högstadiet blir jag nu musiklärare för hela skolan

MOA


Erika

En ny (och norsk) animerad film, baserad på den norska sagan Hvitebjörn kung Valemon (även känd på svenska som Isbjörnen kung Valemon), är på gång. Hoppas den även dyker upp här. Jo, jag vet... OT, men jag blev så glad när jag hittade denna information.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 16 september 2020 kl. 21:48:46
För alla klasser då
Ja de sparar pengar på det viset jag får en liten lönehöjning och de sparar två löner då de två andra musiklärarna lämnat skolan

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 september 2020 kl. 21:47:34
Det här är en sak som är kul för mina chefer istället för att vara musiklärare för högstadiet blir jag nu musiklärare för hela skolan
Citat från: MOA skrivet 16 september 2020 kl. 21:48:46
För alla klasser då
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 16 september 2020 kl. 21:54:29
Ja de sparar pengar på det viset jag får en liten lönehöjning och de sparar två löner då de två andra musiklärarna lämnat skolan
Starkas dig :-\ Kom ihåg att visa att det är du som bestämmer.

Sabelöga

Citat från: Erika skrivet 16 september 2020 kl. 21:50:05
En ny (och norsk) animerad film, baserad på den norska sagan Hvitebjörn kung Valemon (även känd på svenska som Isbjörnen kung Valemon), är på gång. Hoppas den även dyker upp här. Jo, jag vet... OT, men jag blev så glad när jag hittade denna information.
Ser kul ut!
Houba !