Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Vem är Bäst som Kalle Anka?

Startat av TonyTonka, 6 april 2009 kl. 13:40:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem gör kalle Bäst?

Rune Halvarsson
0 (0%)
E.H Brochmann
0 (0%)
Per-Erik Hallin
3 (15%)
Andreas Nilsson
15 (75%)
Clarence Nash
2 (10%)
Övriga/Andra Personer
0 (0%)

Antal personer som röstat: 20

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 september 2021 kl. 22:02:19
Jag instämmer ej med mitt före detta jag, Per-Erik Hallin gjorde faktiskt också en ganska bra tolkning som är naturlig och lik originalrösten men Andreas är bättre då han talar tydligare...
Till största delen håller jag med dig, och överlag har absolut Andreas talat tydligare än Per-Erik Hallin. Men i nya DuckTales (serien från 2017 - 2021) tycker jagatt Andreas talar otydligare än tidigare, och där har jag faktiskt ibland haft svårt att höra vad Kalle Anka säger; vilket jag aldrig känt förut... :(

Vet inte riktigt varför, men jag hoppas att det bara är en tillfällighet i just den serien.

Steffan Rudvall

#16
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 september 2021 kl. 00:07:06
Till största delen håller jag med dig, och överlag har absolut Andreas talat tydligare än Per-Erik Hallin. Men i nya DuckTales (serien från 2017 - 2021) tycker jagatt Andreas talar otydligare än tidigare, och där har jag faktiskt ibland haft svårt att höra vad Kalle Anka säger; vilket jag aldrig känt förut... :(

Vet inte riktigt varför, men jag hoppas att det bara är en tillfällighet i just den serien.
Det gör han medvetet där det är ett skämt som går igenom hela den serien.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 september 2021 kl. 07:35:14
Det gör han medvetet där det är ett skämt som går igenom hela den serien.
Att han snackar otydligt

Disneyfantasten


Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  8 september 2021 kl. 12:54:06
Att han snackar otydligt
Ja den serien har ju skämt om det  och då kan ju Andreas Nilsson inte tala som vanligt.