Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Den fjärde Descendants har en svensk dubbade trailer på Disney Plus ❤️❤️🥳❗️
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2024 kl. 11:21:19Dear Evan Hansen kommer till Sverige  :)

https://www.intiman.se/shower/dear-evan-hansen
Men tyvärr bara till Stockholm - då återstår fortfarande 289 andra kommuner i landet där den inte kommer sättas upp... :(

Jag menar; det är förstås en trevlig nyhet för alla Stockholmare och möjligtvis även närliggande områden, men vi får inte glömma bort resten av landet.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 maj 2024 kl. 11:51:56Men tyvärr bara till Stockholm - då återstår fortfarande 289 andra kommuner i landet där den inte kommer sättas upp... :(

Jag menar; det är förstås en trevlig nyhet för alla Stockholmare och möjligtvis även närliggande områden, men vi får inte glömma bort resten av landet.
Jag bor i  en förort till Stockholm.
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

Bolagen verkar fattat att man måste ha kändisar !

Det är  bra att dom skaffade någon av likvärdig status som Chris Pratt att dubba på Gustaf på svenska 

https://press.sfstudios.se/post/han-ar-sveriges-chris-pratt
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Idag grillade vi för första gången i år, köttet blev lite bränt men det var gött

gstone

Citat från: MOA skrivet 25 maj 2024 kl. 21:15:35Idag grillade vi för första gången i år, köttet blev lite bränt men det var gött
Trevligt att höra 
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 25 maj 2024 kl. 21:15:35Idag grillade vi för första gången i år, köttet blev lite bränt men det var gött
Smaskens, hoppas det blir några fler gånger som ni gör det i sommar. :)
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 25 maj 2024 kl. 21:31:07Smaskens, hoppas det blir några fler gånger som ni gör det i sommar. :)
Ja & vi kommer även bjuda hem gäster, grillen var också ny för i år

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 26 maj 2024 kl. 22:50:38Rätt film vinner  ;D

https://www.moviezine.se/nyheter/furiosa-far-pa-palsen-av-katten-gustaf
"Rätt"? Jag gillade visserligen Katten Gustaf - filmen, men Furiosa var långt mycket bättre i mitt tycke. Det är visserligen två helt olika filmer, men ändå. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 maj 2024 kl. 23:59:53"Rätt"? Jag gillade visserligen Katten Gustaf - filmen, men Furiosa var långt mycket bättre i mitt tycke. Det är visserligen två helt olika filmer, men ändå.
Jag har inte sett Furiosa än, men med tanke på att jag aldrig var så jätteförtjust i Mad Max: Fury Road som resten av världen - som visserligen var en ganska bra film, men inte så märkvärdig - så är jag lite milt skeptisk...

Så jag kommer nog att avvakta tills Furiosa släpps på DVD/Blu-Ray eller streaming innan jag ser den, då jag inte riktigt känner att jag kan motivera biljettkostnaden; i synnerhet med så många biofilmer som kommit under våren...

MOA

Jag blir lycklig om någon icke svensk reagerar på Super Mario Bros Super Show på svenska

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 maj 2024 kl. 23:59:53"Rätt"? Jag gillade visserligen Katten Gustaf - filmen, men Furiosa var långt mycket bättre i mitt tycke. Det är visserligen två helt olika filmer, men ändå.
Katten Gustaf var bra,  men Furiosa är mycket bättre 😁❤️❗️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

MOA

Någon borde lägga upp när Hasse sjunger i Jordgubbs Lisa: Julen Kommer