Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Legendaren Ray Liotta!! 🔥🔥🔥🔥🔥

Startat av Elios, 26 maj 2022 kl. 20:40:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Nåddes precis av den hemska nyheten att skådespelaren Ray Liotta har gått bort vid 67 års ålder.
Man känner kanske mest igen han i Maffiabröder men mycket annat med som rösten till protagonisten Tommy Vercetti i spelet Grand Theft Auto: Vice City där man spelar hans karaktär om hur det är att ta sig upp i Gangster livet.
Minns han där jag först såg han i Wild Hogs och han kommer bli mycket saknad. Och här döper jag han därmed till en levande legend! :o :(

Elios


Steffan Rudvall


Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 maj 2022 kl. 01:35:02
Det är nog Maffiabröder.

Jag tyckte med det var kul att sju år senare så återvände han och Robert De Niro tillsammans med min idol Sylvester Stallone i Cop Land men också hade en stor roll i La Linea med bland annat han, Andy Garcia och Danny Trejo.  :D ;)