Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Rob Zombie’s ‘THE MUNSTER

Startat av gstone, 8 juni 2022 kl. 20:35:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

https://variety.com/2022/film/news/the-munsters-trailer-rob-zombie-1235288110/
   

Rob Zombie ska göra en film baserad på tv serien The Munsters.

Här är första trailen
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Marcusen



Adam

#3
Citat från: gstone skrivet  8 juni 2022 kl. 20:35:34
https://variety.com/2022/film/news/the-munsters-trailer-rob-zombie-1235288110/
   

Rob Zombie ska göra en film baserad på tv serien The Munsters.


Jag hörde redan om det för ca ett halvår sedan, då man för första gången fick se läckta foton på huvudrollerna.

The Munsters är å andra sidan en svår serie att reboota, då många av dess spinoffs och reboots oftast framstått som mediokra eller sämre än originalserien från tidigt 1960-tal. Vet inte heller om det blir bättre av att Rob Zombie av alla filmmakare står för den här nya versionen, då inte ens han har varit den bästa regissören när det angår nyinspelningar.

Citat från: Marcusen skrivet  8 juni 2022 kl. 20:39:25
Familjen Addams ripoff!

Familjen Addams premiärvisades faktiskt samma år som The Munsters (1964), så jag vet inte om man ska hänvisa till vardera serier som "ripoffs" på varandra.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Adam

Fast efter att nyss ha sett trailern så kan jag ju säga att allt än så länge ser mycket bättre ut än vad jag ursprungligen hade väntat. Introt är så här långt en fin homage till originalserien och så.

'Bara att vänta och se om filmen i sin helhet håller måttet.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘