Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Skräckfilmer

Startat av moviefan, 6 augusti 2016 kl. 20:03:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Hittade en riktigt intressant amatördokumentär på Youtube om just skräckfilmer:
https://www.youtube.com/watch?v=zz6KOsePEHs

patriknills9

Next Door (eller Naboer) är en av de bästa filmer jag sett. Kan aldrig sluta tänka på den.

moviefan

Har någon av er sett nya uppföljaren på The Ring ?

moviefan

Har ni sett Orphan ? Den är så himla bra.  :D

moviefan

Har ni sett den äldre versionen av Motorsågsmassakern ? Jag har bara sett den från 2003. Har ni sett Tandläkaren samt Gräsklipparmannen ?

moviefan

Har ni sett den äldre versionen av Motorsågsmassakern ? Jag har bara sett den från 2003.

Jirr

Citat från: moviefan skrivet  5 juni 2017 kl. 21:36:33
Har ni sett den äldre versionen av Motorsågsmassakern ? Jag har bara sett den från 2003.

Originalet från 1974 är en klassiker! Se den! Se även 2:an som är mer komedi.

Anders

Gillar Freddy vs. Jason. Det räknas dock som en slasherfilm. Jag gillar helt enkelt crossovers och hur de skapade en mixture mellan den mer komiske mördaren Freddy (från Terror on Elm Street) och den mer seriöse mördaren Jason (från Friday the 13th).
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

moviefan

Har en fråga till er som har sett Från Andra Sidan från 2005. Stämmer det att det sägs på extramaterialet att dom hittade det där fotot ? Och att det inte är taget specifikt för filmen ?

moviefan

Citat från: moviefan skrivet 14 september 2017 kl. 22:02:36
Har en fråga till er som har sett Från Andra Sidan från 2005. Stämmer det att det sägs på extramaterialet att dom hittade det där fotot ? Och att det inte är taget specifikt för filmen ?

Någon ?

Richardo


Lilla My

Citat från: moviefan skrivet  4 februari 2017 kl. 19:04:52
Har någon av er sett nya uppföljaren på The Ring ?

Nej, och kommer inte göra heller. Trailern var nog för mig. Totalt Hollywood-skadad serie, The Ring-filmerna :(

moviefan

#27
Jag vet vad du gjorde förra sommaren samt 2an är riktigt bra. 

moviefan

Har nu sett Lights Out, den är riktigt bra.  :D

Hans Tolvaly

Har ni inte sett Dark Skies så rekommenderar jag den varmt.