Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nya Röstskådespelarna

Startat av Christian Hedlund, 18 juli 2019 kl. 07:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 09:48:44Okej, såg avsnittet igår kväll, väl utfört.

Liksom med Tidermark-syskonen så är Nicklas Berglund och Josefina Hylén personer som började dubba "sent" (i det fallet på sena 2000-talet, medans Mikaela började mot mitten av 2000-talet, har för mig att Joakim började mycket senare), men de gör ett riktigt välutforskade dubbningsarbete!

Förresten, när blir det följandes tur;

- Jennie Jahns & Ole Ornered

- moder & dotter Pålsson

- Hasse Jonsson & Bjarne Heuser
I kommande avsnitt.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Disneyfantasten


Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 11:33:44Jo, men när kommer de avsnitten?

När dom är inspelade.
Detaljerad info finns för våra Backers och för de som följer vår Discord eller mig i sociala media 🙂
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Disneyfantasten

Citat från: Christian Hedlund skrivet  3 december 2022 kl. 12:50:59När dom är inspelade.
Detaljerad info finns för våra Backers och för de som följer vår Discord eller mig i sociala media 🙂

Jo, men när spelas de in? (förlåt om jag frågar för mycket)

Christian Hedlund

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 17:19:30Jo, men när spelas de in? (förlåt om jag frågar för mycket)

Jag jag sa, detaljerad info finns för våra Backers och för de som följer vår Discord eller mig i sociala media 🙂
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

gstone

Är Josefina Hylén & Nicklas Berglund ett par ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  4 december 2022 kl. 16:06:29Är Josefina Hylén & Nicklas Berglund ett par ?
Ja det är dem, de har till och med en son Agathon Hylén Berglund som också dubbat.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2022 kl. 16:11:08Ja det är dem, de har till och med en son Agathon Hylén Berglund som också dubbat.

Vilka roller då?

Förutom de som nämndes i intervjun så kan jag även nämna att Josefina Hylén var med i t.ex. Lejonvakten där hon bl.a. spelade schakalen Reirei och zebran Muhimu.

Gjorde jag någonsin ett kollage med Nicklas Berglund?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2022 kl. 16:35:27Vilka roller då?

Förutom de som nämndes i intervjun så kan jag även nämna att Josefina Hylén var med i t.ex. Lejonvakten där hon bl.a. spelade schakalen Reirei och zebran Muhimu.

Gjorde jag någonsin ett kollage med Nicklas Berglund?
Milo, Actiongänget, Draktränaren 3, Husdjurens hemliga liv 2, Lady och Lufsen (2019) & Scrooge: En julsaga är exempel på några dubbningar där han medverkar.

Josefina har även spelat Cruella i Dalmatinervägen 101.

Ja du har absolut gjort ett kollage med Nicklas Berglund...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2022 kl. 17:01:38Milo, Actiongänget, Draktränaren 3, Husdjurens hemliga liv 2, Lady och Lufsen (2019) & Scrooge: En julsaga är exempel på några dubbningar där han medverkar.

Josefina har även spelat Cruella i Dalmatinervägen 101.

Ja du har absolut gjort ett kollage med Nicklas Berglund...

Josefina var även Cruella i Descendants, å andra sidan ser hon ut och skildras där på ett annat sätt.

gstone

Det kul att kunna ge tillbaka till Christian Hedlund.

Som har get oss många fina roller :)
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Okej, nu när det är nytt år så kan det vara läge att återuppta frågan;

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 09:48:44När blir det följandes tur;

- Jennie Jahns & Ole Ornered

- moder & dotter Pålsson

- Hasse Jonsson & Bjarne Heuser

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 december 2022 kl. 09:48:44Förresten, när blir det följandes tur;

- Jennie Jahns & Ole Ornered

- moder & dotter Pålsson

- Hasse Jonsson & Bjarne Heuser
Förlåt om jag är tjatig, men jag är så nyfiken så jag nästan inte kan stå stilla...

Marcusen

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 februari 2023 kl. 10:52:16Förlåt om jag är tjatig, men jag är så nyfiken så jag nästan inte kan stå stilla...
På torsdag nästa vecka spelar de in med Jennie Jahns & Ole Ornered sen ska det redigeras och det kan ta ett tag.

Disneyfantasten

Citat från: Marcusen skrivet  9 februari 2023 kl. 19:19:48På torsdag nästa vecka spelar de in med Jennie Jahns & Ole Ornered sen ska det redigeras och det kan ta ett tag.

Så omkring mars gissar jag?