Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Jultomtens Lärling.

Startat av Will Siv, 3 december 2022 kl. 12:54:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Hittade inte en egen tråd om den här serien.

( Det här är dessutom det första ämnet jag skapar själv  :) )

Tomten - Sture Ström.

Nicholas - Felix Dryselius.

Valter - Steve Kratz.

Holger - Anders Öjebo.

En av nissarna och boogiemanen - Tommy Nilsson.


Nån som känner igen dom andra rösterna?


( Also Fun Trivia: serien är producerad av Alphanim som också gjorde "Galactik Football" )

Will Siv

Ser inte den här karaktären bekant ut?

Screenshot_20221204-140748~2.png

Disneyfantasten


Steffan Rudvall

#3
Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2022 kl. 14:50:57Jo, han liknar Dick Dastardly.
Ja men också lite Baggen i Tummelisa...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2022 kl. 15:13:44Ja men också lite Baggen i en Tummelisa...

Just det, nu ser jag, 1994-års version av Don Bluth.

Skokaka



Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  4 december 2022 kl. 15:53:22Undra vem som spelade honom
Det är Tommy Nilsson som spelar Baronen som syns på bild tidigare i tråden.

gstone

Varför har serien inga dubb credits ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Will Siv


Oskar

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 december 2022 kl. 14:50:57Jo, han liknar Dick Dastardly.
Om warner bros skulle sett det skulle warner bros stämmer produktionsbolag som gör jultomtens lärling.

Alexander


Will Siv

Citat från: Alexander skrivet  5 december 2022 kl. 22:58:58Låter som att flickan spelas av Sandra Kassman.  :)
Ja du har nog rätt, jag tyckte först bara att hon lät som en av tjejerna i Winx.....

Men nu hör jag att hon faktiskt låter som Sandra ( med något förställd röst ).

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 december 2022 kl. 15:13:44Ja men också lite Baggen i Tummelisa...
Och Plommonstopsmannen i "Familjen Robinson".

Disneyfantasten

Citat från: Will Stewart skrivet  6 december 2022 kl. 12:18:09Och Plommonstopsmannen i "Familjen Robinson".
Tre karaktärer i en med andra ord.