Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 oktober 2024 kl. 23:40:14Detta gällde lägenheten i min semester. Jag har min svenska lägenhet... Just nu. Ska tyvärr flytta nästa månad, november, alltså. Det har med rättigheter att göra, men det är inte så rättvist om du frågar mig. :-\
Nä nä men du har i alla fall turen att ta med dig ägodelarna från nuvarande lägenheten. Livet är så orättvist

gstone

Detta är alltså det ända sättet för mig att få Musses Galna Sommar på Svensk DVD just nu https://www.tradera.com/item/302153/646707364/5-st-disney-dvd-filmer-med-musse-pigg

Att också köpa tre filmer som jag redan äger 😖😤
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lennartsson

Citat från: gstone skrivet  5 oktober 2024 kl. 21:43:01Detta är alltså det ända sättet för mig att få Musses Galna Sommar på Svensk DVD just nu https://www.tradera.com/item/302153/646707364/5-st-disney-dvd-filmer-med-musse-pigg

Att också köpa tre filmer som jag redan äger 😖😤
Eftersom att ingen har lagt bud ännu så kan du ju faktiskt lägga ett meddelande till säljaren och fråga om du får köpa Musses Galna Sommar separat.

gstone

Citat från: Lennartsson skrivet  5 oktober 2024 kl. 21:56:52Eftersom att ingen har lagt bud ännu så kan du ju faktiskt lägga ett meddelande till säljaren och fråga om du får köpa Musses Galna Sommar separat.
jättebra
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

RC

Trodde först att det här var en av mina synkningar men eftersom att jag synkade till den engelska versionen och den här är synkad till den franska kan det ju inte vara det. Så jag får väl gnälla på mig själv för att jag tror att alla är som den där nostalgikanalen.

Min synkning finns både Archive och Youtube.

https://archive.org/details/lucky-luke-broderna-dalton-pa-rymmen

Skokaka

Jag just nu.

MOA

Jag stör mig skit mycket, varför måste denna artikel vara låst?

BPS

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2024 kl. 14:42:01Jag stör mig skit mycket, varför måste denna artikel vara låst?
Det är gammalt det där med röntgen.

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 10 oktober 2024 kl. 14:42:01Jag stör mig skit mycket, varför måste denna artikel vara låst?
Jag har Aftonbladet Plus den här månaden, så om du skickar länk kan jag spara ner hela artikeln åt dig. :)

BPS

MOA

Citat från: BPS skrivet 10 oktober 2024 kl. 14:46:23Det är gammalt det där med röntgen.
Ja ja men artikeln publicerades igår på hans födelsedag

gstone

Monster High 2 har inga utsatta svenska credits på Netflix 🤬🤬🤬🤬❗️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

en del röstskådespelare  i den svenska dubbningen av Air Bud har nästan ingen  inlevelse ::)
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

gstone

[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]