Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Youtube pokemon go

Startat av Jonas9881, 26 september 2024 kl. 10:47:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas9881

Hej.

Jag kom på att jag skulle vilja se ett klipp av pokemon go användare som laddade upp youtube videos och det var en kille, kanske 15-18 år och sedan hans pappa.

Och dom spelade flitigt pokemon go och sedan hade ett uppehåll och sedan vet jag att dom lade upp en video när dom var på Gekås.

Men hur jag än söker så får jag inte fram kanalen.

Och jag har trott att kanalen bara hette "Pokemon go på svenska" men finner inte kanalen.

Har försökt söka utanför youtube men finner inte detta gäng heller.

Så jag börjar fundera på om dom har valt att radera allt innehåll, som kan tyckas vara märkligt då dessa var uppskatta av många.

Men behöver hjälp att hitta dessa, och undrar om det är någon här som vet vilka dessa är eller vad dom hette?

Killen hade vad jag minns en väldigt mörk röst. Och såg nästan ut som denna grabb vad jag minns iallafall.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 26 september 2024 kl. 10:47:05Hej.

Jag kom på att jag skulle vilja se ett klipp av pokemon go användare som laddade upp youtube videos och det var en kille, kanske 15-18 år och sedan hans pappa.

Och dom spelade flitigt pokemon go och sedan hade ett uppehåll och sedan vet jag att dom lade upp en video när dom var på Gekås.

Men hur jag än söker så får jag inte fram kanalen.

Och jag har trott att kanalen bara hette "Pokemon go på svenska" men finner inte kanalen.

Har försökt söka utanför youtube men finner inte detta gäng heller.

Så jag börjar fundera på om dom har valt att radera allt innehåll, som kan tyckas vara märkligt då dessa var uppskatta av många.

Men behöver hjälp att hitta dessa, och undrar om det är någon här som vet vilka dessa är eller vad dom hette?

Killen hade vad jag minns en väldigt mörk röst. Och såg nästan ut som denna grabb vad jag minns iallafall.
William? Känner inte igen detta, aldrig sett en video på Pokemon Go & slutade spela det för 6 år sedan

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet 26 september 2024 kl. 11:09:05William? Känner inte igen detta, aldrig sett en video på Pokemon Go & slutade spela det för 6 år sedan
Det är ju inte han, men utseendet vad jag minns är typ likadant.

Kan förstås skilja mycket då minnerna sviker ibland. 

Så glöm namnet då det inte är intressant utan poängen var att tonåringen som gjorde youtubeklippen med sin far är ungefär lik honom på bilden.
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 26 september 2024 kl. 13:13:13Det är ju inte han, men utseendet vad jag minns är typ likadant.

Kan förstås skilja mycket då minnerna sviker ibland.

Så glöm namnet då det inte är intressant utan poängen var att tonåringen som gjorde youtubeklippen med sin far är ungefär lik honom på bilden.
Varifrån kommer bilden på William? Inga relevanta resultat för Pokemon Go svenska? Finns säkert flera youtubers som spelat spelet men inte jag

Jonas9881

Citat från: MOA skrivet 26 september 2024 kl. 14:17:21Varifrån kommer bilden på William? Inga relevanta resultat för Pokemon Go svenska? Finns säkert flera youtubers som spelat spelet men inte jag
Från SVT serien Gympaläraren som gick i repris i år, som jag passade på att ladda ner då man aldrig vet när den nästa gång går.

Om man har sett dessa killar från youtube så minns man dom garanterat då dessa var uppskattade.

Men får väl hoppas att någon annan här kan hjälpa mig isåfall att berätta vad dessa hette eller deras youtubekanal.

MOA

Citat från: Jonas9881 skrivet 27 september 2024 kl. 13:44:01Från SVT serien Gympaläraren som gick i repris i år, som jag passade på att ladda ner då man aldrig vet när den nästa gång går.

Om man har sett dessa killar från youtube så minns man dom garanterat då dessa var uppskattade.

Men får väl hoppas att någon annan här kan hjälpa mig isåfall att berätta vad dessa hette eller deras youtubekanal.
Ja jag har ingen aning om något, aldrig sett Gympaläraren

Katiakisa

Förresten, när Pokemon Go-spelet var väldigt populärt och alla sprang och spelade det här spelet på stadens gator, gjorde jag det också och det hjälpte mig verkligen gå ner i vikt med cirka 5 kg, eftersom jag tillbringade hela dagen på gatorna Det är synd att det inte finns några sådana nu spel :)

MOA

Citat från: Katiakisa skrivet 30 oktober 2024 kl. 13:29:33Förresten, när Pokemon Go-spelet var väldigt populärt och alla sprang och spelade det här spelet på stadens gator, gjorde jag det också och det hjälpte mig verkligen gå ner i vikt med cirka 5 kg, eftersom jag tillbringade hela dagen på gatorna Det är synd att det inte finns några sådana nu spel :)
Om spamboten inte har någon aning om dessa videor är det bästa att inte skriva något

Sabelöga

Citat från: Katiakisa skrivet 30 oktober 2024 kl. 13:29:33Förresten, när Pokemon Go-spelet var väldigt populärt och alla sprang och spelade det här spelet på stadens gator, gjorde jag det också och det hjälpte mig verkligen gå ner i vikt med cirka 5 kg, eftersom jag tillbringade hela dagen på gatorna Det är synd att det inte finns några sådana nu spel :)
Vad menas? Pokémon Go finns ju fortfarande. Dessutom finns dom liknande spelen Pikmin Bloom och det där Harry Potter-spelet ifall man tröttnat på Pokémon Go.
Houba !

MOA

Citat från: Sabelöga skrivet 30 oktober 2024 kl. 21:02:55Vad menas? Pokémon Go finns ju fortfarande. Dessutom finns dom liknande spelen Pikmin Bloom och det där Harry Potter-spelet ifall man tröttnat på Pokémon Go.
Det är det jag säger, användaren är misstänkt lik en spambot & inlägget har inget med ämnet att göra

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 30 oktober 2024 kl. 21:36:22Det är det jag säger, användaren är misstänkt lik en spambot & inlägget har inget med ämnet att göra
Varför skulle det vara en spambot? Jag ser inga uppenbara tecken på det. Spambotar brukar ju trots allt antingen vilja göra reklam för någonting eller påverka användare att ändra åsikt i en viss fråga (såsom påverkansoperationer av samma slag som Ryssland ägnar sig åt) - ingetdera har användaren hittills gjort, såvitt jag kunnat se.

Grammatiken är förvisso inte felfri, men språkliga misstag kan ju lika gärna livs levande människor göra.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 oktober 2024 kl. 22:30:13Varför skulle det vara en spambot? Jag ser inga uppenbara tecken på det. Spambotar brukar ju trots allt antingen vilja göra reklam för någonting eller påverka användare att ändra åsikt i en viss fråga (såsom påverkansoperationer av samma slag som Ryssland ägnar sig åt) - ingetdera har användaren hittills gjort, såvitt jag kunnat se.

Grammatiken är förvisso inte felfri, men språkliga misstag kan ju lika gärna livs levande människor göra.
Spambot eller inte, inläggen är i alla fall lika könstiga