Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Bonkers

Startat av TonyTonka, 22 augusti 2019 kl. 09:37:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 oktober 2022 kl. 20:41:06Det förefaller som att Peter Harryson också är med i serien.

Konstigt att han inte står med i varken Dubbningshemsidans creditlista eller i creditlistan på VHS-filmen Bonkers: Ett Jobb För Bonkers (där ett avsnitt ingår med en karaktär som spelas av Peter Harryson)
Jag har inget minne av att ha hört Peter Harrysons karaktäristiska röst i Bonkers, men det var å andra sidan inte direkt igår jag såg serien senast... Vilken eller vilka rollfigurer spelar han?

Lillefot

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 oktober 2022 kl. 21:04:51Jag har inget minne av att ha hört Peter Harrysons karaktäristiska röst i Bonkers, men det var å andra sidan inte direkt igår jag såg serien senast... Vilken eller vilka rollfigurer spelar han?
Han spelar bland annat chefen för filmbolaget som Bonkers får sparken från, i pilotavsnittet.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Marcusen

Vem spelar Darkwing Duck och Svartte Petter i serien?

Disneyfantasten

Vad heter karaktären Dilandra Piquel (Jalle Pikés fru) på svenska?

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet  9 oktober 2022 kl. 21:07:17Han spelar bland annat chefen för filmbolaget som Bonkers får sparken från, i pilotavsnittet.

Just precis, han medverkar i avsnitten "Going Bonkers" och "Gone Bonkers".