Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Skulle ni vilja ha Nickelodeon +?

Startat av Adam Larsson, 25 augusti 2020 kl. 14:28:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skulle ni vilja ha Nickelodeon +?

Ja
11 (55%)
Nej
9 (45%)

Antal personer som röstat: 20

Adam Larsson


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Hey Arnold på svenska

Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Simon Axelsson

Fast Nickelodeon ägs ju av Viacom. Viacom har redan en streamingtjänst (CBS All Access) som dock inte finns tillgänglig här i Sverige, ivarjefall inte än.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Oskar

Den playtjänster finns inte hos alla tv operatörer. Den finns bl.a hos Comhem, boxer, Telenor.
Jag tycker att är dålig utbud.

Oskar

Citat från: Oskar skrivet 25 augusti 2020 kl. 20:18:22
Den playtjänster finns inte hos alla tv operatörer. Den finns bl.a hos Comhem, boxer, Telenor.
Jag tycker att är dålig utbud.
Jag har inte den playtjänster.
Jag har viasat. Jag såg playtjänster hos bekanta.
Jag tycker att är ingen särskild och dålig utbud.

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 25 augusti 2020 kl. 20:09:06
Fast Nickelodeon ägs ju av Viacom. Viacom har redan en streamingtjänst (CBS All Access) som dock inte finns tillgänglig här i Sverige, ivarjefall inte än.
Nej, men däremot finns ju Viaplay i Skandinavien som har en hel del från Viacom; därav ett antal Nickelodeon-serier.

Visst hade det kunnat bli mer och det är mycket som saknas, men det är inte få Nickelodeon-serier som finns eller har funnits på Viaplay.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 augusti 2020 kl. 21:07:35
Nej, men däremot finns ju Viaplay i Skandinavien som har en hel del från Viacom; därav ett antal Nickelodeon-serier.

Visst hade det kunnat bli mer och det är mycket som saknas, men det är inte få Nickelodeon-serier som finns eller har funnits på Viaplay.
Fast dom har ju bara serina på svenska  >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag skulle jätte gärna vilja se  Den vilda familjen Thornberry  ;D ;D

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Skulle väl vara bra för dem som gillar Nickelodeon har själv aldrig gjort det men ändå


Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 25 augusti 2020 kl. 22:09:30
Fast dom har ju bara serina på svenska  >:(
Nej, inte bara svenska - allt finns även på norska och danska. Fast det mesta finns ju dock inte med engelskt ljudspår av någon outgrundlig anledning, men det gäller ju långt ifrån bara Nickelodeon-serierna utan merparten av dubbade serier/filmer på Viaplay... :(

Scoobydoofan1

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 augusti 2020 kl. 21:07:35
Nej, men däremot finns ju Viaplay i Skandinavien som har en hel del från Viacom; därav ett antal Nickelodeon-serier.

Visst hade det kunnat bli mer och det är mycket som saknas, men det är inte få Nickelodeon-serier som finns eller har funnits på Viaplay.
Problemet är viscoms serier på viaplay är rent skit, vida dom gamla serierna hey Arnold, rugrats, Jimmy neutron, Danne fantom, avatar den sista luftbändaren, som sagt av ginger. Ta inte illa up Daniel, tycker bara att dom serierna saknas jämfört med skräpet som visas nu, man vill ju bara spy. Plus dom serierna hade berättelser och karaktär utveckling, medan ett par serier idag är bara.... för mycket.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 augusti 2020 kl. 01:19:16
Nej, inte bara svenska - allt finns även på norska och danska. Fast det mesta finns ju dock inte med engelskt ljudspår av någon outgrundlig anledning, men det gäller ju långt ifrån bara Nickelodeon-serierna utan merparten av dubbade serier/filmer på Viaplay... :(

Det är ändå itererande >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Om dom hade Den vilda familjen Thornberry skulle ja betala ;D
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.