Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

doth bluth och dreamworks låtar

Startat av clara liljeberg, 9 februari 2021 kl. 02:40:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

borde det finnas svenska låtar från pingvinen och lyckostenen,trolls,trolls världsturnen,tummelisa,prinsen av egypten,hästen från vildmarken,landet för länge sedan triliogin och pingvinerna från madagaskar musikalen där de blir fast i en maskin som gör så att de sjunger på spotify precis som på rock-a doodle gör med sol på mig.jag tycker det är dags är bra från hjälp jag är en fisk.

moviefan

Citat från: clara liljeberg skrivet  9 februari 2021 kl. 02:40:49
borde det finnas svenska låtar från pingvinen och lyckostenen,trolls,trolls världsturnen,tummelisa,prinsen av egypten,hästen från vildmarken,landet för länge sedan triliogin och pingvinerna från madagaskar musikalen där de blir fast i en maskin som gör så att de sjunger på spotify precis som på rock-a doodle gör med sol på mig.jag tycker det är dags är bra från hjälp jag är en fisk.

Det hade varit kul med svenska soundtracks till bla Don Bluths filmer.  Jag hade Anastasia original för många år sedan.   :)

MOA

Citat från: moviefan skrivet  6 mars 2021 kl. 10:23:06
Det hade varit kul med svenska soundtracks till bla Don Bluths filmer.  Jag hade Anastasia original för många år sedan.   :)
Finns den kvar

moviefan

Svenskt soundtrack till Rock a doodle finns på Spotify. 

clara liljeberg

jag tycker låten flyga fritt lät ju så jättefint från tummelisa och allt för mig i änglahund och låtar ur pingvinen och lyckostenen med pernilla whalgren.

Elios

Älskar både Tummelisa och Änglahund låtarna av Don Bluth!^^