Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Favoritställning för DVD-samlingar

Startat av Mathilda Gustafsson, 15 september 2022 kl. 18:21:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Favoritställning DVD samling? Stående med ryggen framåt eller liggandes?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 15 september 2022 kl. 18:21:19Favoritställning DVD samling? Stående med ryggen framåt eller liggandes?
Det beror väl på vilken plats man har samlingen på.

Simon Axelsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 15 september 2022 kl. 18:21:19Favoritställning DVD samling? Stående med ryggen framåt eller liggandes?
Jag placerar mina DVD:er och Blu-Ray:er liggandes för att jag på så vis får plats med fler i en hylla än om jag skulle placera dem stående. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lillefot

Stående, det ser bättre organiserat ut samt gör det lättare att ta ut exakt den film man vill titta på.

Där jag bor just nu finns det dock inte mycket möjlighet till det, så mina filmer är just nu liggande.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Fred

Stående, då blir det lättare att ta ut valfri DVD. Det förutsätter dock att jag har en bokhylla eller annan liknande anordning som stöd.

Elios

Klätterställning är nog bäst. Var så kul där.  ;D ;D

Goliat

Just nu bara vhs men kör fem liggandes. Dvd är i spindlar på dvd med massor av filmer. När de har i boxen så var de liggande för att man skulle kunna läsa enklare.

Adam Larsson

Är det bara jag som misstolkade trådens titel?

Lillefot

Citat från: Adam Larsson skrivet 15 september 2022 kl. 20:34:53Är det bara jag som misstolkade trådens titel?
Nej, du är inte ensam. Huvudinlägget var först också otydligt till vad det handlade om.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Miikee

Nej, tycker att namnet på tråden borde byta namn 

MOA

Citat från: Goliat skrivet 15 september 2022 kl. 20:28:30Just nu bara vhs men kör fem liggandes. Dvd är i spindlar på dvd med massor av filmer. När de har i boxen så var de liggande för att man skulle kunna läsa enklare.
Vadå för spindlar?