Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Berättelser/Händelser som borde blivit film

Startat av moviefan, 17 november 2017 kl. 06:54:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Vilka berättelser/sagor/händelser tycker ni det borde bli film om ? 

Vore det inte najs, om Disney gjorde film av Prinsessan på ärten, eller Rödluvan ?

moviefan

Citat från: moviefan skrivet 17 november 2017 kl. 06:54:48
Vilka berättelser/sagor/händelser tycker ni det borde bli film om ? 

Vore det inte najs, om Disney gjorde film av Prinsessan på ärten, eller Rödluvan ?

Vad tycker ni ?

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 17 november 2017 kl. 06:54:48
Vilka berättelser/sagor/händelser tycker ni det borde bli film om ? 

Vore det inte najs, om Disney gjorde film av Prinsessan på ärten, eller Rödluvan ?

Jo, jag håller med!

moviefan

Nya barnboken Musse och Helium kanske skulle kunna passa som film.  :D

Steffan Rudvall

Citat från: moviefan skrivet 17 november 2017 kl. 06:54:48Vilka berättelser/sagor/händelser tycker ni det borde bli film om ? 

Vore det inte najs, om Disney gjorde film av Prinsessan på ärten ?
Disney har ju redan det inte tecknad men ändå den berättelsen i Disney format.

Lillefot

Disney hade gärna fått försöka med några fler sagor från HC Andersen. Elddonet, Svinaherden, Flickan som trampade på brödet, etc.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Lilla My

Hade velat se en Disney-version av Flickan med Svavelstickorna, mest för att se hur de hade gjort om den till ett lyckligt slut haha

Steffan Rudvall

Citat från: Lilla My skrivet 20 september 2022 kl. 19:44:36Hade velat se en Disney-version av Flickan med Svavelstickorna, mest för att se hur de hade gjort om den till ett lyckligt slut haha
Fast det finns väl redan.

Elios

Att jag och min kompis skulle ta hans färdtjänst en gång på fyllan och så hoppade vi på en riktig taxi och fick betala 500 kr mer än vad vi skulle gjort annars. Åt helvete!!!!!!  ;D ;D

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 september 2022 kl. 19:45:29Fast det finns väl redan.
Jo jag hittade den sedan! Trodde det var någon annan studio som hade gjort den. Gillar hur de försökte forma om slutet för att det skulle bli lyckligare, men inte lyckades  ;D