Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Boomerang - Ny Nostalgikanal!

Startat av Lemanic, 24 maj 2008 kl. 17:15:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Har Jetsons: The Movie blivit dubbad till svenska? Spännande! Minns du några röster?

Scoobydoofan1

Citat från: Erika skrivet 21 mars 2022 kl. 12:35:25
Har Jetsons: The Movie blivit dubbad till svenska? Spännande! Minns du några röster?
Frågan är också vilken dubbning är det?

Steffan Rudvall

Citat från: Samlaren skrivet 21 mars 2022 kl. 07:40:48
Bommerang var en bra kanal de första 4-5åren sedan förstördes den av nya seirer et.c

Filmer som Jetson the movie (dubbad), Top cat och katterna i Beverly Hills, 3 Flinta filmer gick där.
Kan det vara så att du blandar ihop Jetsons the Movie med Jetsons möter Familjen Flinta?

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 mars 2022 kl. 12:57:29
Kan det vara så att du blandar ihop Jetsons the Movie med Jetsons möter Familjen Flinta?
Det undrar jag också. För jag har i alla fall inget minne av någon svensk dubbning av Familjen Jetson.

Zebastian

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 21 mars 2022 kl. 12:59:52
Det undrar jag också. För jag har i alla fall inget minne av någon svensk dubbning av Familjen Jetson.
Fast Familjen Jetson har dubbats
https://youtu.be/wTO06kQ9EOQ

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet 21 mars 2022 kl. 13:06:45
Fast Familjen Jetson har dubbats
https://youtu.be/wTO06kQ9EOQ
Tv-serien har dubbats det är vi alla medvetna om men filmen heter Familjen Jetson.

Daniel Hofverberg

Citat från: Zebastian skrivet 21 mars 2022 kl. 13:06:45
Fast Familjen Jetson har dubbats
https://youtu.be/wTO06kQ9EOQ
Nej, det där är introt till TV-serien och inte filmen. För att förtydliga är alltså Familjen Jetson den svenska titeln på långfilmen Jetsons: The Movie, medan TV-serien "bara" hette Jetsons i Sverige.

Samlaren

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 mars 2022 kl. 09:18:49
Familjen jetsons filmen blev dubbad? Vilken dubbning är det?

Vet ej men har ett starkt minne av att jag såg den med dubbning. Men tror att det var en nydubb då rösterna från serien och filmen skiljde sig åt. Så det kan endast ha blviti dubbad just för de visningarna de gjorde med den på Boomerang, för somsagt har jag inget minne av den på CN.

Filmen gick dock endast under kanalens barndom de några gånger mellan år 3-5 eller ngt.

Samlaren

Citat från: Erika skrivet 21 mars 2022 kl. 12:35:25
Har Jetsons: The Movie blivit dubbad till svenska? Spännande! Minns du några röster?

Det var en dubbning ämnad för Bommerang som det verkar då den inte har funnits på någn tjänst efteråt med dub.

Steffan Rudvall

Citat från: Samlaren skrivet 21 mars 2022 kl. 17:20:35
Det var en dubbning ämnad för Bommerang som det verkar då den inte har funnits på någn tjänst efteråt med dub.
Men kommer du ihåg någonting om själva rösterna?

Samlaren

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 mars 2022 kl. 17:22:28
Men kommer du ihåg någonting om själva rösterna?

Nej det var så länge sedan men kommer ihåg att den var på svenska iaf. Har för mig att jag också spelade in den. Men att den som mkt annat frsavnn när en hårdisk gick sönder.

MOA

Nån annan som såg alla Hanna Barbera program utom Jetsons?

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet 21 mars 2022 kl. 21:34:25
Nån annan som såg alla Hanna Barbera program utom Jetsons?
Beror på vilka serier du syftar på. Hannah barbera skapade många serier.

MOA

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 21 mars 2022 kl. 21:54:01
Beror på vilka serier du syftar på. Hannah barbera skapade många serier.
Alla som sändes på Boomerang förstås!

Scoobydoofan1

Citat från: MOA skrivet 21 mars 2022 kl. 21:55:33
Alla som sändes på Boomerang förstås!
Vilka Hannah barbera serier har visats på boomerang?