Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vad Är Värre?

Startat av MOA, 26 oktober 2021 kl. 14:03:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vilket Program Är Värre?

Greta Gris
4 (80%)
Daniel Tigers Kvarter
1 (20%)

Antal personer som röstat: 5

MOA

Ja vilket program är värre av dessa 2?

Lilla My

Båda är väl harmlösa program för bebisar? Varför skulle något av dem vara "värre" ?

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 26 oktober 2021 kl. 16:12:54
Båda är väl harmlösa program för bebisar? Varför skulle något av dem vara "värre" ?
För jag undrar

Fred

Bara sett lite av båda men Daniel Tigers Kvarter verkar vara bättre än Greta Gris eftersom Daniel Tigers Kvarter i alla fall är pedagogiskt.

Disneyfantasten

Citat från: Fred skrivet 26 oktober 2021 kl. 18:25:36
Bara sett lite av båda men Daniel Tigers Kvarter verkar vara bättre än Greta Gris eftersom Daniel Tigers Kvarter i alla fall är pedagogiskt.

Det håller jag helt med om...

MOA

Citat från: Fred skrivet 26 oktober 2021 kl. 18:25:36
Bara sett lite av båda men Daniel Tigers Kvarter verkar vara bättre än Greta Gris eftersom Daniel Tigers Kvarter i alla fall är pedagogiskt.
Måste hålla med om de

Daniel Hofverberg

Jag tycker inte om negativt ställda frågor i omröstningar (d.v.s. sämre istället för bättre), och dessutom är det väl som med allting annat en fråga om tycke och smak. Jag tar och låser den här tråden. :)

Vill ni skapa en ny tråd och vinkla den som vilken serie som är bättre, så är det däremot inga problem.