Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Röd (Turning Red, 2022)

Startat av Disneyfantasten, 16 december 2020 kl. 08:08:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 juni 2022 kl. 20:58:52
Trots att jag letade i både Coop i Jägersro och ICA MAXI i Västra Hamnen så hittade jag dessvärre varken Själen eller Röd på Bluray i affärerna!  :(

Och vad värre är; jag har fortfarande inte sett Röd ännu...

Vid det här laget förefaller det som att jag får lägga till båda filmerna på årets önskelista då jag fyller år i sommar...
Jag vet att det är på fel sida av stan men har du försökt på Ica Maxi på Ystadsvägen? Det var där jag köpte min utgåva av Själen.

Jag vet att du inte gillar att handla online men det är också ett alternativ om du inte hittar dem i butik.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juni 2022 kl. 21:03:49
Jag vet att det är på fel sida av stan men har du försökt på Ica Maxi på Ystadsvägen? Det var där jag köpte min utgåva av Själen.

Jag vet att du inte gillar att handla online men det är också ett alternativ om du inte hittar dem i butik.

Jag kan prova Ystadvägen.

Det är mest det att jag är ovan att handla online.

Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 juni 2022 kl. 21:03:49
Jag vet att det är på fel sida av stan men har du försökt på Ica Maxi på Ystadsvägen? Det var där jag köpte min utgåva av Själen.

Jag vet att du inte gillar att handla online men det är också ett alternativ om du inte hittar dem i butik.
Jag sökte på Västra hamnen och Jägersro och det ligger tydligen i Malmö så varför vill du att han ska åka hela vägen till Ystad för att handla filmer?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 juni 2022 kl. 21:10:58
Jag kan prova Ystadvägen.

Det är mest det att jag är ovan att handla online.
Men ovan är man ju på allting om man inte provar...

Citat från: Zebastian skrivet 15 juni 2022 kl. 21:16:46
Jag sökte på Västra hamnen och Jägersro och det ligger tydligen i Malmö så varför vill du att han ska åka hela vägen till Ystad för att handla filmer?
Det har jag inte sagt, Ystadsvägen ligger i Malmö.

Disneyfantasten

Jag testade Ystadvägen i förrgår men jag hittade inte dem där, så då får det bli födelsedagspresenter.

Disneyfantasten

Okej, då har jag sett filmen (äntligen) och tyckte den var väldigt bra!  :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 oktober 2022 kl. 14:57:50Okej, då har jag sett filmen (äntligen) och tyckte den var väldigt bra!  :D
Vad tyckte du om rösterna ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 18 oktober 2022 kl. 15:17:31Vad tyckte du om rösterna ?

Rösterna var bra och passade mycket bra inpå karaktärerna.

Coolt också att det var Tindy Lavilles (från Kokobäng) första dubbning!

Steffan Rudvall


Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Will Siv

Måste också skaffa filmen på Blu-Ray.

Hur länge har den varit ute?

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet 24 november 2022 kl. 23:51:22Ja, det gör den. Har den själv.
Spännande, Det är inte så vanligt att sådana görs nu för tiden verkar det som. Är det då att en skiva bara har filmen medans den andra bara har bonusmaterial?

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 november 2022 kl. 00:07:41Spännande, Det är inte så vanligt att sådana görs nu för tiden verkar det som. Är det då att en skiva bara har filmen medans den andra bara har bonusmaterial?
Det stämmer. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

ph

Citat från: Will Stewart skrivet 25 november 2022 kl. 00:04:08Måste också skaffa filmen på Blu-Ray.

Hur länge har den varit ute?
Över 6 månader :)