Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Robbie Coltrane 1950-2022

Startat av Steffan Rudvall, 14 oktober 2022 kl. 21:48:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Idag gick tyvärr Robbie Coltrane ur tiden, Han är mest känd som Hagrid men har även gjort ett antal röstjobb. Må han Vila i frid...



Disneyfantasten

Honom måste jag ha missat, vad har han mer gjort?

Visst är förresten Hagrid en karaktär ur Harry Potter?

Lilla My


Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 oktober 2022 kl. 21:51:13Honom måste jag ha missat, vad har han mer gjort?

Visst är förresten Hagrid en karaktär ur Harry Potter?
Jag antar att du är mest intresserad av röstjobben, han är Lord Dingwall i Modig och han är också Gruffalon i kortfilmerna om honom. På svenska har han dubbats av Allan Svensson i Harry Potter filmerna och Modig, av Anders Byström i Gruffalon och av Björn Gedda i Sagan om Despereaux.

Skokaka

Vad synd, en annan dödsfall efter två dagar senare... :'( Må han vila i frid och ha det bra där uppe, hoppas jag just... 

gstone

Nu är han med Richard Harris i himlen.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Lillefot

Inte han med. Hagrid som var så snäll och allt, 2022 har inte varit ett roligt år för skådespelarkretsen.

Hoppas han får en fridfull vila.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Erika


Elios

Skit tråkigt då han verkligen ägde som Hagrid. Var även väldigt bra i Bond filmerna med Pierce Brosan Goldeneye och även då The World is not enough där han spelade ryss. Kul med att han hann var med i återföreningen på Harry Potters 20-års special.  :'( :-[

TonyTonka

https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D