Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vilken dubbning skulle ni vilja vara med i ?

Startat av moviefan, 27 november 2022 kl. 15:25:36

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Om ni fick välja, vilken svensk dubbning skulle ni vilja vara med i ?  Jag skulle vilja vara svenska rösten till Ariel, i Den lilla sjöjungfrun.  Sångerna är ju fantastiska.  :D   

Lillefot

En bakgrundskaraktär i Zootropolis hade inte varit så illa.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Adam

#2
En del av mig hade velat medverka i svenska dubbningen till Sonic The Hedgehog 3, som beräknas premiärvisas 2024, i rollen som Shadow The Hedgehog (har själv gjort ett rösttest åt figuren på Tuben här:
https://youtu.be/sq344PTI3FA), om det inte hade varit för hur modern dubbning går till i Sverige (som skrivet i en tidigare tråd så har jag svårt för de nutida svenska dubbningsmetoderna, så det jobbet skulle tyvärr inte göra mig särskilt lycklig).
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Zebastian

Citat från: moviefan skrivet 27 november 2022 kl. 15:25:36Om ni fick välja, vilken svensk dubbning skulle ni vilja vara med i ? 
Får man svara med någon här på forumet man skulle vilja höra i en viss dubbning eller gäller det bara en själv?