Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Användare online

Startat av TonyTonka, 29 juni 2012 kl. 22:09:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Jag bara undrade rent allmänt, när man kollar på Användare Online ser man ju till exempel vilken tråd användaren för ögonblicket läser. Jag bara undrade vad "Okänd Handling" och "Ingenting, eller inget som du kan se.." som man kan se ibland innebär? Vad gör man när det står så?
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

moviefan

Vad menas med 1 dold ? (Det står så vid Användare Online).

moviefan

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juni 2012 kl. 22:09:04
Jag bara undrade rent allmänt, när man kollar på Användare Online ser man ju till exempel vilken tråd användaren för ögonblicket läser. Jag bara undrade vad "Okänd Handling" och "Ingenting, eller inget som du kan se.." som man kan se ibland innebär? Vad gör man när det står så?

Det undrar jag också  ;)

moviefan

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juni 2012 kl. 22:09:04
Jag bara undrade rent allmänt, när man kollar på Användare Online ser man ju till exempel vilken tråd användaren för ögonblicket läser. Jag bara undrade vad "Okänd Handling" och "Ingenting, eller inget som du kan se.." som man kan se ibland innebär? Vad gör man när det står så?

Det undrar jag med.