Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Halloween

Startat av moviefan, 10 oktober 2018 kl. 17:50:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan


Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet 10 oktober 2018 kl. 17:50:12
Snart Halloween, firar ni ?

Det gör jag till viss del iallafall... :)

Men är det inte förrän månadsskiftet oktober/november?

moviefan

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 oktober 2018 kl. 18:00:14
Det gör jag till viss del iallafall... :)

Men är det inte förrän månadsskiftet oktober/november?

Ja, det är det   :D

Alexander

Gjorde det när man var mindre, gick bus eller godis och sånt.  :)
Nu blir det mest att jag ser videor av Halloween firande på Disney parkerna.  :P

Zebastian

Den här filmen tycker jag faktiskt är riktigt bra!

MOA


Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet  1 november 2021 kl. 20:17:18
Den här filmen tycker jag faktiskt är riktigt bra!
Jag antar att du pratar om Alla helgons blodiga natt men de här ämnet handlar om själva högtiden.

Adam

Jag firade i lördags, med att bjuda hem två polare på middag och "filmrysarkväll". Vi såg nämligen på skräckklassikern The Shining efter middagen. (Hands down tidernas bästa skräckfilm! Period! Change my mind!)
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Simon Axelsson

Citat från: Adam skrivet  1 november 2021 kl. 21:59:46
Jag firade i lördags, med att bjuda hem två polare på middag och "filmrysarkväll". Vi såg nämligen på skräckklassikern The Shining efter middagen. (Hands down tidernas bästa skräckfilm! Period! Change my mind!)

Anser själv att What We Do In The Shadows är tidernas bästa skräckfilm. Firade mer eller mindre med att se på den och Goosebumps igår.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats


Lilla My

Firar inte Halloween den 31'a eftersom jag fyller år samma dag, men vi ska ha Halloween-fest den kommande helgen!

Adam

Citat från: Lilla My skrivet  2 november 2021 kl. 16:15:40
Firar inte Halloween den 31'a eftersom jag fyller år samma dag, men vi ska ha Halloween-fest den kommande helgen!
All right👍. Grattis i efterskott! 🎊
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘