Forumnyheter:

På grund av missbruk den senaste tiden går det inte längre för oregistrerade gäster att skriva nya inlägg. Det är en tillfällig åtgärd för att få bukt på problem med skräpinlägg, och genomförs högst motvilligt. Jag vill därför be alla som brukar skriva inlägg som gäst att registrera er som medlem - det går på 30 sekunder, och är givetvis gratis.

Huvudmeny

Fel på creditlistan till Powerpuff Girls The Movie

Startat av Steffan Rudvall, 24 november 2020 kl. 20:18:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Nu när det finns röstprov är det ju hur lätt som helst att höra att i alla fall en av Powerpuffpinglorna har felcrediterats. Lena Ericsson spelar alltså både Blomman och Bubblan. Enligt Mikael Roupé är det Elin Abelin som spelar Buttran i serien och det är ingen stor skillnad mellan rösten i serien och filmen så det bör ju också vara hon här.

Jag vet att Daniel just nu inte kan göra något när det kommer till creditlistor. Men han kanske kan ha det här i baktanken att ändra när det väl går...

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juli 2022 kl. 22:26:39
Nu när det finns röstprov är det ju hur lätt som helst att höra att i alla fall en av Powerpuffpinglorna har felcrediterats. Lena Ericsson spelar alltså både Blomman och Bubblan. Enligt Mikael Roupé är det Elin Abelin som spelar Buttran i serien och det är ingen stor skillnad mellan rösten i serien och filmen så det bör ju också vara hon här.

Jag vet att Daniel just nu inte kan göra något när det kommer till creditlistor. Men han kanske kan ha det här i baktanken att ändra när det väl går...
Jag ändrar genast Blomman till Lena Ericsson, men jag avvaktar med Buttran tills vi får mer kött på benen. :)

Förtydligande: Med "genast" menar jag att jag ändrar nu i mitt lokala dokument på min dator - det får alltså inte effekt förrän uppdateringsskriptet fungerar ingen, och vid nästa uppdatering efter det.