Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Det sjukaste ni har gjort

Startat av Zebastian, 26 mars 2022 kl. 00:39:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 juli 2022 kl. 17:34:18
Fast det är väl inga konstigheter med att äta höna.
Citat från: Lillefot skrivet 30 juli 2022 kl. 18:08:30
Inte mycket konstigare än att äta kyckling, om du frågar mig.

Det är ju ändå samma sak.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 juli 2022 kl. 18:14:58
Det är ju ändå samma sak.
Det kan man inte påstå för en höna är en könsmogen kyckling alltså typ en vuxen kyckling av kvinnligt kön. En kyckling är ju en kyckling och sen när den blir vuxen så blir det antingen en tupp eller en höna och köttet smakar inte likadant på någon av dem.

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 30 juli 2022 kl. 18:26:41
Det kan man inte påstå för en höna är en könsmogen kyckling alltså typ en vuxen kyckling av kvinnligt kön. En kyckling är ju en kyckling och sen när den blir vuxen så blir det antingen en tupp eller en höna och köttet smakar inte likadant på någon av dem.

Fast kyckling-köttet man köper i affärerna är ju ändå mycket större än icke-könsmogna kycklingar.

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 juli 2022 kl. 18:47:28
Fast kyckling-köttet man köper i affärerna är ju ändå mycket större än icke-könsmogna kycklingar.
Ja men det är ju ingen naturlig kyckling.

Miikee

Jag ber om ursäkt men vissa svar här känns bara väldigt, jag vet inte.. under bältet. Visst man kan skoja om mycket och så men det känns lite osmakligt på sådant här forum. Det är i alla fall min åsikt

Lilla My


Lillefot

Citat från: Lilla My skrivet 31 juli 2022 kl. 00:22:50
Har du begått mord? lol
Han kanske menar en insekt, eller en snigel.

Vet själv att såna djur är lätta att ta kål på utan att mena det.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Gustav Jonsson

En gång hade vi varit på en krog i Kristianstad och vi drack lite för mycket vi vaknade upp på Göteborgs centralstation.

Mathilda Gustafsson

En gång kommer en kannibal upp till mig i en bar och sa att han skulle äta mig senare den kvällen.

Zebastian

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  4 augusti 2022 kl. 23:31:04En gång kommer en kannibal upp till mig i en bar och sa att han skulle äta mig senare den kvällen.
Jag fattar ingenting

Mathilda Gustafsson

Citat från: Zebastian skrivet  5 augusti 2022 kl. 15:33:45Jag fattar ingenting
Inte jag heller, Han sa att han skulle äta mig senare den kvällen men den kvällen hade vi bara sex.

Racnar

När jag var fem hade farsan ställt bilen på garageuppfarten han hade kommit tillbaks för att hämta något som han glömt. Så han tog inte ur nycklarna ur bilen mitt femåriga jag tog mig på något sätt in i bilen fick på något sätt bilen att backa in i grannens postlåda

Lillefot

Citat från: Racnar skrivet 15 augusti 2022 kl. 02:23:14När jag var fem hade farsan ställt bilen på garageuppfarten han hade kommit tillbaks för att hämta något som han glömt. Så han tog inte ur nycklarna ur bilen mitt femåriga jag tog mig på något sätt in i bilen fick på något sätt bilen att backa in i grannens postlåda
Det påminner mig om vad en klasskamrat som hade ADHD berättade för mig en gång. Skillnaden är att hennes mamma inte hade glömt kvar nycklarna, utan hon tog nycklarna själv och satte sig i bilen. Några minuter senare var den kraschad.
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

TonyTonka

Nu vet jag inte om det räknas, för det var ju av misstag, men en gång råkade jag kasta en stor stenbumling i huvudet på mig själv. xD

Och när jag var typ 8 så spelade jag minigolf med min mamma, och råkade då svinga golfklubban rakt i ansiktet på henne. Det var en olycka, som tur var gick det bra. :)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

gstone

#59
Jag gör sjuka saker ofta.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.