Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Legendaren Sean Connery! 🔥♥️🔥♥️🔥♥️🔥♥️

Startat av Elios, 31 oktober 2020 kl. 17:07:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Nåddes tyvärr idag av den tråkiga delen att skådespelaren Sean Connery gått bort idag 30 år gammal. Men det mest sjukaste var att jag precis kollade på Åskbollen där han är med som James Bond och sen googlar jag lite om honom och då nås jag nyheten. Rätt skumt till och med på min födelsedag!  8)
Men ja vila i frid, Sir! Mer än en legend! ♥️🔥😅🍸

Hey Arnold på svenska

Citat från: Elios skrivet 31 oktober 2020 kl. 17:07:02
Nåddes tyvärr idag av den tråkiga delen att skådespelaren Sean Connery gått bort idag 30 år gammal. Men det mest sjukaste var att jag precis kollade på Åskbollen där han är med som James Bond och sen googlar jag lite om honom och då nås jag nyheten. Rätt skumt till och med på min födelsedag!  8)
Men ja vila i frid, Sir! Mer än en legend! ♥️🔥😅🍸

Jag är säker att han var 90 :)
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 31 oktober 2020 kl. 17:07:02
Nåddes tyvärr idag av den tråkiga delen att skådespelaren Sean Connery gått bort idag 30 år gammal. Men det mest sjukaste var att jag precis kollade på Åskbollen där han är med som James Bond och sen googlar jag lite om honom och då nås jag nyheten. Rätt skumt till och med på min födelsedag!  8)
Men ja vila i frid, Sir! Mer än en legend! ♥️🔥😅🍸
Han var 90 inte 30

Lilla My

Vila i frid o.s.v. men trodde ärligt talat han redan var död, haha. Blev så konfunderad när jag läste nyheten innan idag.


Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats


Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 oktober 2020 kl. 17:17:58
Han var 90 inte 30

Naturligtvis 90 år. Jag råkade nog bara tänka på att han föddes 1930. Så var det. Evig legend!  ;D

gstone

Trist :'(, Han hade dock inte agerat på över tio år

Så troligtvis skulle ändå aldrig mer varit med i någon mer film.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Sett mycket med han på senaste tiden. En film jag kan rekommendera som är ganska okänd är en film som heter Green Knight där han är med.  ;D