Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Disneyfantastens Dubbningskollage

Startat av Disneyfantasten, 9 juli 2020 kl. 23:51:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

#645
Leif Ahrle
- titelrollen i Fantastiska Wilbur
- titelrollen i Lucky Luke Det Stora Äventyret & Lucky Luke Bröderna Daltons Hämnd

(ja, detta var tyvärr de enda jag kunde hitta passande bilder på då jag inte lyckas hitta några perfekta bilder på Manekenpix eller Prefekten i Asterix 12 Stordåd)

Disneyfantasten

Gösta Kjellertz
- Prins Florian = Snövit och De Sju Dvärgarna = 1938-års originaldubbning
- manlig sångröst = Bambi = 1943-års originaldubbning

Disneyfantasten

Bruno Wintzell
- Prins Florian = Snövit och De Sju Dvärgarna = 1982-års omdubbning

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2020 kl. 13:10:59
Rune Ek
- Slinky = Toy Story (endast första filmen)
Det här är en bild på en person som heter Rune Ek Vet dock inte om det är den Rune Ek vi söker.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2020 kl. 15:09:06
Leif Ahrle
- titelrollen i Fantastiska Wilbur

(ja, detta var tyvärr de enda jag kunde hitta passande bilder på då jag inte lyckas hitta några perfekta bilder på Manekenpix eller Prefekten i Asterix 12 Stordåd)
Vad heter den andra karaktären?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2020 kl. 15:09:06
Leif Ahrle
- titelrollen i Fantastiska Wilbur

(ja, detta var tyvärr de enda jag kunde hitta passande bilder på då jag inte lyckas hitta några perfekta bilder på Manekenpix eller Prefekten i Asterix 12 Stordåd)
Varför står inte Lucky Luke med på listan? Om du vill så kan jag ge dig en bild på Lucky Luke där Leif faktiskt spelar honom...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2020 kl. 15:46:00
Varför står inte Lucky Luke med på listan? Om du vill så kan jag ge dig en bild på Lucky Luke där Leif faktiskt spelar honom...

Det går bra, jag kan fixa det på måndag, då kan jag också fixa en ny Marie Isedal med bilden du fixade fram! (samtidigt kan jag också kanske fixa Gunilla Norling genom att få en bild på Mimine från filmen Asterix 12 Stordåd, där hon faktiskt spelar henne, har en bild på karaktären i kollaget redan nu men skulle vilja ha en bild från just filmen!)

Jag glömde förresten att skriva Lucky Luke, jag kan fixa det!

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2020 kl. 15:46:00
Varför står inte Lucky Luke med på listan? Om du vill så kan jag ge dig en bild på Lucky Luke där Leif faktiskt spelar honom...

Kan du då också fixa bilder på Kocken Mannekenpix och Prefekten i Asterix 12 Stordåd?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2020 kl. 16:01:12
Det går bra, jag kan fixa det på måndag, då kan jag också fixa en ny Marie Isedal med bilden du fixade fram! (samtidigt kan jag också kanske fixa Gunilla Norling genom att få en bild på Mimine från filmen Asterix 12 Stordåd, där hon faktiskt spelar henne, har en bild på karaktären i kollaget redan nu men skulle vilja ha en bild från just filmen!)

Jag glömde förresten att skriva Lucky Luke, jag kan fixa det!
Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2020 kl. 16:04:03
Kan du då också fixa bilder på Kocken Mannekenpix och Prefekten i Asterix 12 Stordåd?
Här kommer några bilder som du kan behöva.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2020 kl. 16:19:52
Här kommer några bilder som du kan behöva.

Tackar ödmjukast! Nu kan jag fixa det på måndag!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2020 kl. 16:27:39
Tackar ödmjukast! Nu kan jag fixa det på måndag!
Jag glömde visst en bild


Disneyfantasten



Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2020 kl. 15:26:39
Det här är en bild på en person som heter Rune Ek Vet dock inte om det är den Rune Ek vi söker.
Det var en ganska gammal bild skulle vara bättre men nyare.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 november 2020 kl. 16:45:43
Jag är glad att jag kan hjälpa till:)

Uppskattas även bilder på Pompilius och Barbareren ur "Asterix och Hans Tappra Galler", Arbetsman i gunga ur "Asterix 12 Stordåd", Spindeln och Otto ur "Jakten På Skattkammarön", Kungen ur "Mästerkatten i Stövlar" och Professor Eminens ur "Dr Snuggles", (till Lars Lennartsson), samt Trickelitrick ur "Dr Snuggles"? (till Lars Lennartsson)