Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Ett kollage med Anja Schmidt kan komma senare idag eller imorgon.

Adam Larsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 15:08:32
Ett kollage med Anja Schmidt kan komma senare idag eller imorgon.
Har det mer karaktärer än Disneyfantastens?


Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 16:16:43
Ja.

Om det har det så kanske du kan ge mig bilder på de karaktärer som inte är med på mitt så kan jag uppdatera både det och flera andra 11-15 januari!  :)

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 15:08:32
Ett kollage med Anja Schmidt kan komma senare idag eller imorgon.
Har du flera personer planerade?

Elios

Hur gör du med såna som bara har typ en roll?
Är det lönt att ha med dem ändå?^^
Nu vet inte vart den är placerad men har du gjort Tommy Nilsson så du skulle kunna ta upp den snabbt här isåfall?^^

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 22 december 2020 kl. 17:06:54
Hur gör du med såna som bara har typ en roll?
Är det lönt att ha med dem ändå?^^
Nu vet inte vart den är placerad men har du gjort Tommy Nilsson så du skulle kunna ta upp den snabbt här isåfall?^^
Jag har inte gjort något kollage med Tommy Nilsson förresten så har han dubbat ganska flitigt.

Steffan Rudvall

Jag har precis lagt upp Anjas kollage.

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juli 2020 kl. 10:18:15


Anja Schmidt

Indianflicka (Asterix i Amerika)

Bianca Castafiore (Tintin)

Celeste (Babar, Sun Studio)

Farmor (Looney Tunes, Sun Studio)

Stella/Jane Jetson (Jetsons, Sun Studio)

Big Bird (Elmos äventyr i Grouchland)

Berättare och enda kvinnliga röst  (De flesta Dingo Pitcures filmer)

Nova (Twinkie: Min dröm stjärna)

Kristine (Widget)

Mega Brain (Widget)

Hetty (Den fula ankungen)

Finky Dalton (Huckleberry Hound)

Baba Yaga (Bartok)


Detta är ett kollage som tidigare inte var placerat i denna tråd men som den 22 december 2020 blev inlagt.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 17:09:16
Jag har inte gjort något kollage med Tommy Nilsson förresten så har han dubbat ganska flitigt.

Tog bara någon på måfå. Man kan ju ta med sina favoriter han har gjort även om han har gjort många ju!^^

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 17:09:46
Jag har precis lagt upp Anjas kollage.

Ser jättebra ut! Skulle man kunna få karaktärerna som fattas i mitt kollage för min uppdatering 2021-01-11?  :) (jag hade till exempel glömt att hon medverkade i Bartok men det kanske är för att den creditlistan inte finns det på hemsidan ännu)

Bara så att du vet så är Indianflickan, Hetty, Jane Jetson, Granny (Mormor), Kristine och Mega Brain redan med i mitt, men övriga fattas, så det uppskattas om de tas upp!  :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 december 2020 kl. 18:11:52
Ser jättebra ut! Skulle man kunna få karaktärerna som fattas i mitt kollage för min uppdatering 2021-01-11?  :) (jag hade till exempel glömt att hon medverkade i Bartok men det kanske är för att den creditlistan inte finns det på hemsidan ännu)

Bara så att du vet så är Indianflickan, Hetty, Jane Jetson, Granny (Mormor), Kristine och Mega Brain redan med i mitt, men övriga fattas, så det uppskattas om de tas upp!  :)
Här kommer bilderna.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 18:23:05
Här kommer bilderna.

Tackar! Nu kan jag enkelt fixa dem när jag börjar jobba igen!

Steffan Rudvall

Jag glömde att säga det men så att alla vet så finns Anjas kollage på första sidan i av denna tråd. Jag la upp det där för att Sun Studio kollagen finns på den sidan. Sven Wollter hittar man nu på sidan 45.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 december 2020 kl. 18:28:39
Jag glömde att säga det men så att alla vet så finns Anjas kollage på första sidan i av denna tråd. Jag la upp det där för att Sun Studio kollagen finns på den sidan. Sven Wollter hittar man nu på sidan 45.
Hur ändrar du de?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 22 december 2020 kl. 19:59:17
Hur ändrar du de?
Jag hade flyttade ju Sven Wollter kollaget för att folk skulle hitta det enklare och då var alltså det första inlägget i tråden ledigt för Anja.