Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 mars 2024 kl. 09:25:43Ett 41-faldigt grattis till Gustav Jonsson idag, han leve, hurra!  :D
Ha den äran, Gustav! ;D

TonyTonka

Tänkte vara först här på forumet med att önska @Christian Hedlund grattis på 40-årsdagen. 8)
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D

Skokaka

Citat från: TonyTonka skrivet  7 mars 2024 kl. 01:40:25Tänkte vara först här på forumet med att önska @Christian Hedlund grattis på 40-årsdagen. 8)
Grattis, Christian (Sonic)! ;D 8)

Lillefot

#753
Han må inte vara aktiv här längre, men jag hoppar på och önskar Christian Hedlund ett fyrfaldigt grattis på 40-årsdagen. Hoppas att han får en rolig födelsedag och får fortsätta dubba länge till. ;D
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet  7 mars 2024 kl. 08:50:18Han må int vara aktiv här längre, men jag hoppar på och önskar Christian Hedlund ett fyrfaldigt grattis på 40-årsdagen. Hoppas att han får en rolig födelsedag och får fortsätta dubba länge till. ;D
Hoppas jag med!

Dessutom så hoppas jag det går bra med planeringen av deras sista avsnitt som blir med Hasse & Bjarne.

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet  7 mars 2024 kl. 01:40:25Tänkte vara först här på forumet med att önska @Christian Hedlund grattis på 40-årsdagen. 8)
Grattis Sonic på 40 årsdagen!

Disneyfantasten


MOA


Lillefot

Citat från: MOA skrivet  6 april 2024 kl. 10:21:39Idag fyller Håkan Mohede 75 år!
I så fall önskar jag honom en underbar 75-årsdag. :)
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet  6 april 2024 kl. 10:23:14I så fall önskar jag honom en underbar 75-årsdag. :)
Samma här, hoppas han får en fin födelsedag.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 april 2024 kl. 10:26:47Samma här, hoppas han får en fin födelsedag.
Han har aldrig varit en av mina favoriter, såg det bara helt random & därför skrev jag det nu

Skokaka


MOA


Skokaka


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.