Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Best Ed

Startat av Goliat, 30 augusti 2021 kl. 20:52:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Goliat

Serien Best Ed, vem gör röster? Det nämns enbart två av dem på wiki, men det är väl fler?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Best_Ed

Adam

Jag som sett serien (trots att det var ett bra tag sedan sist) har alltid tyckt att det låter mer som att Jakob Stadell gör rösten till både Ed och Buddy (bara att han förställer sin röst lite mer som Ed, förstås), så jag litar inte riktigt på det som står i den där artikeln angående de svenska rösterna.

De övriga birollerna minns jag tyvärr inte mycket om.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Goliat

Citat från: Adam skrivet 30 augusti 2021 kl. 21:07:08
Jag som sett serien (trots att det var ett bra tag sedan sist) har alltid tyckt att det låter mer som att Jakob Stadell gör rösten till både Ed och Buddy (bara att han förställer sin röst lite mer som Ed, förstås), så jag litar inte riktigt på det som står i den där artikeln angående de svenska rösterna.

De övriga birollerna minns jag tyvärr inte mycket om.

Liter sällan på Wikipedia, eftersom privatpersoner kan uppdatera med nästan vad som och hänvisa till källa från nån blogg som inte ens är källkritisk från början m.m.

La upp lite ljud, 3 o 4 är nog samma dubbare.

Lite osäker på resten, tror jag fått med de flesta röster som varit med iaf.

MOA

Den första lät lite som Håkan Mohede