Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Irriterande Karaktärer

Startat av MOA, 13 september 2021 kl. 20:41:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall



Disneyfantasten


MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 september 2021 kl. 17:59:03
Jag är dock 8 år äldre än vad du är...
Men ändå..,
Jag slutade titta på Barnkanalen för 7-8 år sedan & allt som sänts sedan dess är obekant för mig.

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 14 september 2021 kl. 18:29:00
Men ändå..,
Jag slutade titta på Barnkanalen för 7-8 år sedan & allt som sänts sedan dess är obekant för mig.

Det där med TV-serier ägnade åt småbarn varierar en del för mig, en del är bra, men en del är bara tramsiga...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 september 2021 kl. 19:05:15
Det där med TV-serier ägnade åt småbarn varierar en del för mig, en del är bra, men en del är bara tramsiga...
På tal om tramsiga måste man fråga:E de på grund av irriterande karaktärer?

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 14 september 2021 kl. 19:19:17
På tal om tramsiga måste man fråga:E de på grund av irriterande karaktärer?

Det beror på, men många TV-serier ägnade åt småbarn blir direkt lätt tramsiga...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 september 2021 kl. 19:23:49
Det beror på, men många TV-serier ägnade åt småbarn blir direkt lätt tramsiga...
Det är för att de inte är riktade till dig... jag antar att barnen som ser de inte tycker att de är tramsiga..

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 14 september 2021 kl. 19:25:08
Det är för att de inte är riktade till dig... jag antar att barnen som ser de inte tycker att de är tramsiga..

Ja du har rätt i det du säger...

MOA

Men kommer ni på nån irriterande karaktär från nåt småbarnsprogram?

Adam

Jag får väl besvara ämnet också.

Jag vet inte en, utan två jättejobbiga karaktärer jag inte står ut med: Crash & Eddie från Ice Age-franchisen.
Dessa två blev nästan mer och mer förargelseväckande för var film i serien sedan deras första framträdande i 2:an.
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 14 september 2021 kl. 20:47:28
Men kommer ni på nån irriterande karaktär från nåt småbarnsprogram?

Ett skräckexempel är exempelvis Gabriel i Simon! (det är Simons lillebror ifall ni undrar)

MOA


Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 14 september 2021 kl. 21:36:54
E de han?

Ja det är han, serien är inte alls bra överlag för den delen, men det är nog för att jag är mer för Familjefilmer/serier, så dagisbarn-serier irriterar mig, men som Steffan sa så har det att göra med min ålder även om jag å andra sidan inte gillar vuxenfilmer heller, jag själv är 25 men tycker inte alls om att vara vuxen, ändå finns det jättemånga dagisbarn-serier jag inte gillar alls...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 september 2021 kl. 21:40:09
Ja det är han, serien är inte alls bra överlag för den delen, men det är nog för att jag är mer för Familjefilmer/serier, så dagisbarn-serier irriterar mig, men som Steffan sa så har det att göra med min ålder även om jag å andra sidan inte gillar vuxenfilmer heller, jag själv är 25 men tycker inte alls om att vara vuxen, ändå finns det jättemånga dagisbarn-serier jag inte gillar alls...
Ja jag gillar int heller vuxenfilmer & tonårsprogram e bara de värsta