Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Boss Level

Startat av gstone, 8 maj 2022 kl. 22:36:49

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Var kan jag streama filmen Boss Level ?
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2022 kl. 22:36:49
Var kan jag streama filmen Boss Level ?
Den finns att hyra och köpa på både Viaplay och Youtube.

Anders M Olsson

Citat från: gstone skrivet  8 maj 2022 kl. 22:36:49
Var kan jag streama filmen Boss Level ?

En väldigt bra tjänst om man vill ha svar på var en viss film eller TV-serie finns att streama är Playpilot.
https://www.playpilot.com/

Där kan man se att Boss Level finns som digital köp**- eller hyrfilm på ganska många olika plattformar här i Sverige. Tydligen ska den även ingå i abonnemanget utan extra kostnad om man har Tele2 Play.

Man kan även byta land i Playpilot och se om filmen finns på andra streamingtjänster i utlandet. T.ex. ingår den i abonnemanget på Amazon Prime Video i Storbritannien. Så om man har Prime-abonnemang och VPN kan man se den utan extra kostnad där. Fast då får man förstås inte svensk text.

** Köpfilmer på streaming är som alltid en väldigt osäker investering. En betydligt bättre affär är att köpa den på Blu-ray hos Ginza eller Kvarnvideo för 59 kronor. Det finns just nu även ett begagnat exemplar på Tradera för 45 kronor.