Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Favoritfilm?

Startat av PAAATE, 29 november 2004 kl. 19:05:07

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

PAAATE

Såg Dead Man On Campus på TV400 igår. Den var sjukt rolig. xD
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Carl Barks lover

Jag såg Analysera Mera igår. Riktig rolig om det inte det vore så mycket Actionsekvenser i filmen, men såklart är det ju en Maffiafilm.

love_sharon

1.Chicken run  ;) *ÄLSKAR den filmen!!!*
2.final destanation
3.X-men 1 2 3
4.scary movie 1 2 4
5.braveheart

PAAATE

IIIE! :D

Final Destination! :D Älska den! :D

En annan bra film: Dog Soldiers.
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Cadpig

Inte för att jag vill vara taskig men vissa har helt enkelt en för jävlig smak här. Dracula 2001 som en av de fem bästa?!?!?! Whalla!

Igthorn

De förlorade barnens stad är en riktig höjdare.

Soscla

#66
Citat från: Cadpig skrivet 11 december 2006 kl. 18:54:36
Inte för att jag vill vara taskig men vissa har helt enkelt en för jävlig smak här. Dracula 2001 som en av de fem bästa?!?!?! Whalla!

Okej okej, i ärlighetens namn åkte den mest upp där för att Gerard Butler (som spelar Dracula) är en stor favorit hos lilla mig ::)
Jag medger att den är rätt dålig, vi ersätter den med typ... Nausicaä of the Valley of the Wind
It's so fluffy I'm gonna die!

Erika

Citat från: Igthorn skrivet 13 december 2006 kl. 11:38:16
De förlorade barnens stad är en riktig höjdare.

Den håller jag på och ser just nu, och du har så rätt - den är en riktig höjdare.


PAAATE

Lucky Number Slevin är en av de bästa jag sett på ett tag. ^_^

Men läs inte om filmen före ni ser den. Det skulle förstöra filmen totalt.

Bara tro på mig när jag säger att den inte är så seg som den börjar. ;P
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Soscla

Såg 300 i lördags! Så stenhård och extremt bra den var!! Och snyggt gjord; av samma som gjorde Sin City. Se den!
It's so fluffy I'm gonna die!

Daniel Hofverberg

#70
Jag har delat upp diskussionen om TMNT till ett nytt ämne, eftersom det börjat röra sig om så pass många inlägg. Den ligger på tavlan "Dubbningar och röster", eftersom filmen trots allt är dubbad i Sverige - det betyder inte att man inte får prata om själva filmen i det ämnet.

Bara så att ni inte tror att en massa inlägg från det här ämnet har gått upp i rök...  ::)

PAAATE

Shaun of the Dead någon? :D

Underbar brittisk film inom "romantisk skräck-komedi"-genren (wtf?)

Otroligt rolig. Rekommenderas. :P Och, ja, den är inte bara rolig. :O
Vissa tycker det är för provokativt att man vill bli grillad & uppäten när man är död._.

Är det så mycket konstigare än att bli uppbränd & nergrävd?

Soscla

Hej alla glada människor! Jag såg förut (när det nu kan tänkas vara) Pan's Labyrint, av Guillermo del Toro. Och den var ju helt fenomenal. Nästan så att det kommer bli en klassiker av den. ^^
It's so fluffy I'm gonna die!

Erika

Citat från: Soscla skrivet 10 oktober 2007 kl. 21:20:41
Hej alla glada människor! Jag såg förut (när det nu kan tänkas vara) Pan's Labyrint, av Guillermo del Toro. Och den var ju helt fenomenal. Nästan så att det kommer bli en klassiker av den. ^^

Den såg jag för ett halvår sedan, fantastiskt bra film! Jag är helt säker på att den kommer att bli en klassiker.

Mysan

jag håller med angående pans labyrint. såg den efter jag kommit hem från min Spanien vistelse, så fick spanskan även övad hemma. den va lite otäck. men bra! men favoritfilmen är nog ändå edward scissorhands för min del. Johnny Depp och Tim Burton är bra team